לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.My Blog=My Rules.



כינוי: 

בת: 30

ICQ: 307480694 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

את


את שמשלימה אותי

את שמצחיקה אותי

את שתמיד תהיי בשבילי

את שמבינה אותי גם ללא מילים

את שיודעת עליי הכל

את שתמיד אחזור אלייה

את החלק החסר שבי

את שתצליחי להעלות לי את המצב רוח

את ורק את

החברה הכי טובה בעולם!

שאני תמיד אסמוך עלייך

שאני תמיד אדע שאת שם בשבילי

שאם אבכה, רק את תראי

 

כמה שנתרחק אחת מהשנייה

את תמיד תהיי החברה הכי טובה

אני תמיד אוהב אותך, את לא מבינה כמה.

עברתי איתך את התקופה הכי יפה בחיים שלי,

והיא יפה בזכותך.

 

את בן אדם מדהים,

ואני יודע שבזמן האחרון כולם אומרים את זה לכולם

אבל אני באמת מתכוונת לזה ואת יודעת.

 

לדעתי, אנחנו כבר הרבה יותר מסתם חברות

הרבה יותר מהכי טובות

יותר מאחיות

אנחנו משלימות אחת את השנייה.

 

ואת לא מבינה כמה אני אוהבת אותך!

 

 

סתם כי היה באלי לעדכן הכי שנים שלא עדכנתי

טוב נו כי ישרא מאיימים שאם אני לא אעדכן ימחקו לי את הבלוג><

יאללה כל אחד עושה פה מה שבאלו XD

 

ביוש3>

 

 

נכתב על ידי , 8/12/2008 23:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,355

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאי 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאי 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)