לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

teens by corrina


קצת נמאס מכל התמונות הנדושות - פיות, אולסטאר וכו'.. אז החלטתי לשים משו שמשקף אותי רק חלק מהזמן.. (אל תחשבו שאני אנורקסית או מכוערת או משו...) אבל שגם משקף את מה שנראה לי שכולם עוברים בגיל זה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2006

תשובות לשאלון השבועי


האם התרגשתם מהחזרה לבית הספר? שמחתם או הייתם עצובים?
ממש ממש ממש שמחתי מהחזרה לבצפר!!!
ונראה לי שזה 99% בגלל שהתחלתי בצפר חדש השנה שהרבה יותר מתאים לי, ושיש בו אווירה הרבה יותר טובה מהאווירה שהייתה בבצפר הקודם שלי, וגם הרבה יותר אנשים טובים... לא שאני מזלזלת בשפיימניקים, גם שם יש אנשים מדהימים ומעולים ויש לי שם מלא מלא מלא חברים טובים! אבל אחוז האחלה אנשים בתלמה לעומת אחוז האחלה אנשים בשפיים הוא הרבה יותר גבוה...

כמה שעות ביום את משקיעה בהכנת שיעורי בית?
אממ... תלוי אם יש לי מתמטיקה באותו יום!!
רמז דק לרונית...
נ.ב-בני גורן בן זונה!!!

האם את מתכוונת לשפר את השגייך בשנה החדשה, או לשמור על רמת הציונים הקיימת? האם, לדעתך תצליחי להשיג את הציונים שאת שואפת להם?
האמת היא שעד עכשיו הייתי תלמידה ממש טובה אז אני מקווה לשמור על הציונים האלה, אבל אם הם יירדו בגלל כל המגמה וזה אני ממש לא אכעס על עצמי... (אלא אם כן זה יגיע לנכשלים.. חח)

לאיזה כיתה את עולה?
אני בט' עכשיו... (קצת מוזר להיות כבר בט'... כאילו, אני בתיכון, זה שינוי ממש גדול לעומת ח' - ח' נשמע קטן וט' נשמע גדול..., או שזה רק אני?)

כיצד את מסכמת את השנה שעברה? האם היא הייתה מוצלחת עבורך?
היא הייתה שנה טובה, שלמדתי בה הרבה, גם בזכות ההצגה ששיחקתי בה...

האם היו מורים או מורות שעזרו לך במיוחד ואת מעריכה אותם על כך? מי הם וכיצד עזרו לך?
לא ממש... (בושה וחרפה למשרד החינוך!!! חח)

האם היו מורים שהגזימו בעונשים שלהם? כיצד?
האמת היא שאיתי המחנך שלי קצת נסחף עם הקטע הזה של להוציא אנשים לכמה דקות להירגע.. זה גם עונש קצת מיושן... והוא גם מתלהב עם זה קצת יותר מדי...

נכתב על ידי ~corrina~ , 1/10/2006 23:35  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  ~corrina~

בת: 31

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~corrina~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~corrina~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)