לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

" ליל הסתיו ושפתיו הלחות מן הגשם, כך ראית אותי ראשונה התזכור?"


"כן היה זה לא טוב, היה רע לתפארת, אבל עד לי האל החורץ גורלות "

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 244694127 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009



היא פוסעת, כאילו שהיא עצובה, הצורה שבה היא הולכת מראה על עייפות.
על רצון לטוב יותר, משהו חסר לה , מישהו אוהב , להיות נאהבת.
לתת לאנשים לחדור דרך חומת הצעקות שבנתה לעצמה.
לתת למישהו להבין אותה, אולי קצת לאהוב אותה.
הלוואי שהייתה נותנת לי לאהוב אותה.

כשהיא הולכת ככה לבד, הרחמים שבתוכי עולים , אני כאן, והיא הולכת.
היא חסרת כל שמחה, ואני הולכת להנות ולהפיק את המיטב.
היום שלה מתבזבז, ואני כאן, משתוקקת להרגיש אותה.
היא חסרת אונים, אף אחד כבר לא יבוא להציל אותה, ממני ומעצמה.
חבל שיש לה אותי, חבל שאני כזאת.


פעם שחור פעם לבן,
אומנם טוב לי אבל המון דברים מתנגשים לי.


נכתב על ידי , 20/2/2009 19:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,212
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשבלולית. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שבלולית. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)