לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


רק על עצמי לספר ידעתי

Avatarכינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2013

סיכום שנתי


היי,



מאז יומולדת 18, כתבתי סיכום שנתי בבלוגים שכתבתי, בכל יומולדת. בשנים האחרונות פיתחתי הרגל לכתוב סיכום שנתי גם בתחילת כל שנה אזרחית (תעיד על כך רשימת "קורות חיים" בצד הבלוג). השנה, היות שהייתי בתקופת הפסקה מהבלוג ביום הולדתי ה-26, שחל לפני חודש, אז לא כתבתי סיכום שנתי. בכלל לא כתבתי בבלוג במשך כמעט חצי שנה. אז החלטתי לכתוב סיכום שנתי עכשיו. גם ראש השנה עכשיו אז זה מתאים כזה.

אז ככה:



ספטמבר

 


בבת אחת גם חיפשתי עבודה חדשה, גם חיפשתי דירה חדשה וגם עבדתי על סיום החובות לתואר.

 


התחלתי קורס של נציגת שירות ומכירה בחברת אשראי, של תשע שעות  ביום. יום לאחר מכן היה לי מועד ב אחרון ואז נתתי פול גז על סיום סמינריונים ועל חיפוש דירה. היו הרבה חגים שהקשו עליי את חיפוש הדירה ואת הפגישות עם  החונכת שעזרה לי לעשות סמינריון.

 


התחלתי לשכב עם בוריס, ידיד הטוב, שהוא גם הבחור הראשון ששכבתי איתו לפני בדיוק שבע שנים (הפעם הראשונה שלנו הייתה ב1.1.2006). התחלנו לשכב באופן קבוע.

 


בימים האחרונים של ספטמבר התנשקתי עם בלוגר מסוים.


אוקטובר



היום הראשון של אוקטבר היה היום הראשון של השכירות החדשה.

 


יצאתי לדייט אחד עם גורגור, בחור שהכרתי דרך נוש, שהוא ידיד משותף. אחר כך הסתבר שזו הייתה אי הבנה. שהוא הציע לי להיפגש כידידים ואני חשבתי בטעות  שזה דייט.

הוספנו להיות בקשר ואז התחלנו גם לשכב. במקביל, המשכתי לשכב עם בוריס.

 


בימים האחרונים של אוקטובר הגשתי בקשת סיום תואר באתר של האוניברסיטה, מה שאומר שהתואר הפך לסגור באופן סופי ומוחלט.

ביום האחרון של אוקטובר סיימתי סופסוף את הקורס בחברת האשראי.



נובמבר

בתחילת נובמבר התחלתי לדבר בקו של חברת האשראי, עם חונכת צמודה. לאחר מכן היה רק חונך אחד על כל מי שסיים את הקורס ואחרי זה התחלתי לדבר עצמאית.



ביליתי הרבה עם חבריי. גם התקרבתי מחדש לפריקונת ונוצרה חברות חדשה עם מישהי מהעבודה. בסופי שבוע נפגשתי עם חבורת הרוסים של בוריס.

 


המשכתי לשכב עם גורגור ועם בוריס במקביל, אבל עם בוריס תדירות הסקס ירדה. המשכנו לבלות ביחד המון, בעיקר במפגשים של החבורה, וגם דיברנו המון בטלפון כמעט כל יום, אבל היו רק פעמיים בנובמבר ששכבנו.

 


אף פחוס ואני בילינו ביחד המון בשיא הכיף. כל ערב שיחות ארוכות בדירה. ולפחות פעמיים בשבוע מחוץ לדירה. התקרבתי מאד גם לדורה ונפגשנו רק שתינו כל כמה ימים. במקביל, ביליתי הרבה עם צוצו חברתי ובסופי שבוע עם חבורת הרוסים בירושלים.

 


דצמבר

 


עבדתי כל יום בחברת אשראי. העבודה הפכה לטבע שני.

 


בערבים ביליתי עם ידידים וחברות בערבים. שמתי לב שכל יום בלי יוצא מהכלל - אני נפגשת עם ידיד/חברה/חבורה.

 


נפגשתי עם מישהו שהכרתי הרבה זמן לפני כן דרך חברים משותפים ונהגנו לדבר רק דרך הפייסבוק. הוא הציע לי להפגש והסכמתי. בסוף הערב הוא בא אליי והגענו למצב אינטימי. הוא נגע בי בכל המקומות האישיים, אבל לפני שהספקתי לגעת בו - הוא כבר גמר במכנסיים. הוא גם נשאר לישון אצלי. לקחתי את הערב הזה מאד קשה כי בכלל לא נמשכתי אליו והוא היה מכוער ומסריח ולכן כעסתי על עצמי שהגעתי איתו לסיטואציה הזו. בעיקר כעסתי על עצמי על זה שאני זו שיזמה.

 


לאורך דצמבר המשכתי לשכב באופן קבוע, לפחות פעמיים בשבוע, עם גורגור ובערך פעם בשבועיים עם בוריס.

 


ינואר



שכבתי עם כתפי, בחור שאני מכירה כבר שש שנים ושוכבת איתו לפעמים כבר שש שנים.

היה לי לילה של משבר, בו הגעתי לחדר מיון, כי רציתי לפגוע בעצמי ועצרתי את עצמי ברגע האחרון, אז רציתי לדבר עם פסיכיאטרית.



פברואר



התחלתי לקחת ציפרקלס ולקבל טיפול פסיכולוגי.


 


גורגור ואני הפסקנו לשכב, כי הוא התחיל לצאת עם מישהי.


 


מרץ

הרגשתי הרבה יותר טוב. הציפרקלס והטיפול עזרו.



יצאתי לדייט עם בחור מסוים, שבסיומו רק התנשקנו. בסיום הדייט הבחור נעלם לי.

 


בחור נוסף הזמין אותי לצאת איתו, אבל סיננתי איתו.

 


התחלתי לצאת עם מישהו, שאני אקרא לו עיעה בבלוג. נוצר ביננו קשר עמוק. עיעה מבוגר ממני ב17 שנים וחצי. דיברנו המון והיה לנו המון במשותף. שכבנו רק בדייט רביעי. הייתי מאושרת במחיצתו וגם הוא היה מאושר במחיצתי.

 


במסיבה ללא סיבה שארגנתי בביתי, הכרתי בחור שהפך לידיד שלי. בוא נקרא לו ב בבלוג. בתחילת היחסים עם עיעה, לפני שהפכנו אותם לרשמיים, שכבתי עם ב. כשעיעה ואני הפכנו את היחסים לרשמיים - הפסקתי לשכב עם ב וגם ניתקתי את כל הקשרים המיניים האחרים שהיו לי.

אפריל



עיעה נפרד ממני. הוא פיתח אליי רגשות וגם אני פיתחתי אליו רגשות, אבל בגלל שהתגרש, אחרי קשר של 23 שנה, עדיין לא היה בשל לפרק ב ולא חשב שיקשר אליי כל כך מהר. שנינו בכינו בפרידה. פשוט עמדנו באמצע הרחוב מחובקים ובוכים.

אחרי הפרידה שבתי לשכב עם בוריס ועם ב.


 


בסוף אפריל ב חזר לחברתו, איתה היה בפסק זמן בתקופה ששכבנו. הפכתי לחברה שלה. כל מוצ"ש הייתי באה לביתם והיינו מעשנים ביחד נרגילה, רואים ביחד טלויזיה, שומעים ביחד מוזיקה, מדברים וצוחקים. בואו נקרא לה בבלוג ג'ניה.

מאי



איכשהו נסחפתי לשלישיה עם ב וגם ג'ניה. אני חושבת שעשיתי את זה כי רציתי להמשיך לשכב עם ב, וזו הייתה הדרך להשיג זאת וגם כי היה מעניין לראות איך זה להיות עם אישה. ב חדר לשתינו. ושלושתנו נגענו אחד בשני בכל דרך אפשרית. זה היה מאד מסעיר. עשינו את זה בשני ערבים שונים.



שכבתי עם מסריחוני. מסריחוני זה בחור שאני מכירה כבר שמונה שנים. קוראים ותיקים ומתמידים ובעלי זיכרון מדהימים אולי זוכרים פעמים אחרות שעשיתי איתו דברים מיניים, כל פעם בהפרש של כמה שנים. אבל במאי הייתה הפעם הראשונה והאחרונה שקיימנו יחסי מין מלאים.



יום אחרי ששכבתי עם מסריחוני - שכבתי עם כתפי.



יום לאחר מכן שכבתי עם ב. ג'ניה שכבה לצידנו במיטה, אבל לא השתתפה בנעשה. אחר כך הסתבר שזה מאד פגע בה וגם מאד פגע בי. כמעט פגעתי בעצמי אחרי המקרה הזה, מרוב רגשות אשמה כלפי ג'ניה. הרגשתי כמו כלבה שקודם שכבתי עם החבר שלה, אחר כך שכבתי איתה כדי שאוכל להמשיך עם החבר שלה ואז שכבתי עם החבר שלה לצידה.

התערבתי עם אנג'ל, ידידי הטוב, שלא אשכב עם אף אחד בחודשיים וחצי הקרובים, עד יום הולדתי ה-26.



יוני


 


לא עשיתי שום דבר מיני עם אף אחד.


 


מחשבות רבות על העתיד הציפו אותי.


 


עלה רעיון ההידרותרפיה. הלכתי ליום פתוח.

יולי


בתחילת יולי שכנה שלי, שגרה איתי באותו בניין, קפצה אליי, לשאול אותי אם יש לי איזה חלק לנרגילה. הסברתי לה שאין לי נרגילה. היא קלטה שאני מסתכלת על החזה שלה, כי היא לבשה גופיה לבנה בלי חזייה. היא הסבירה לי, ללא כל בושה או עכבות, שפתחה את הדלת לידיד שלה עירומה ושהם עושים ערב נודיסטים. היא הזמינה אותי להכיר אותו. באתי איתה ופגשתי בו. בוא נקרא לו בבלוג רולי.



מצאתי את עצמי נוסעת לקנות נרגילה עם רולי. אחר כך חזרנו לבית של השכנה, שפתחה לנו את הדלת בעירום. גם רולי התפשט. אני התביישתי. לקח זמן עד שהורדתי חולצה ועוד הרבה זמן עד שהורדתי חזייה ומכנסיים. נשארתי עם תחתונים.

הצטרפו עוד שני בחורים לערב נודיסטים. היה מעניין. פשוט ישבנו ודיברנו על כל דבר בעולם, כאילו אנחנו לבושים. כמו מפגש שגרתי של חבורת הרוסים שלי מירושלים. ההבדל היחיד היה שגם השכנה וגם שלושת הבחורים היו עירומים לחלוטין ואני הייתי בתחתונים.



בסוף הערב, חזרתי הביתה ואחד הבחורים בא אליי. מצאתי את עצמי מוצצת לו ובכך הפרתי את ההתערבות (לא עשינו יותר מזה כי הייתי במחזור). מאד כעסתי על עצמי אחר כך. החלטתי לא לוותר לעצמי והתחננתי לאנג'ל שנעשה התערבות חדשה עד היומולדת והוא הסכים.



בסוף יולי השכן שלי (השותף של השכנה המדוברת) בא לדירה שלי לשאול אותי משהו (הוא לא היה בערב נודיסטים). ישבנו ודיברנו קצת וחשבתי כמה הוא נחמד.

אוגוסט

היה לי יומולדת 26. ערכתי מסיבה בה היה מאד כיף. מסיבה שהזכירה לי כמה חברים טובים שאוהבים אותי יש לי. וכמה אני אוהבת אותם.


 


בתום הערב בוריס נשאר לישון אצלי. ישנו באותה מיטה בתחתונים, אבל לא עשינו שום דבר מיני בכלל. אפילו לא התנשקנו והוא אפילו לא נגע לי בחזה, למרות שההתערבות כבר תמה. בוריס רצה להוכיח לי עד כמה הקשר ביננו לא מבוסס על סקס.

שבוע וחצי אחרי היומולדת הלכתי לשכן לעשות פיפי, כי לי ולאף פחוס הייתה סתימה בשירותים. בסוף הערב שכבנו. הייתי אחרי שלושה חודשים בלי סקס (מלבד הרגעים הבודדים בהם מצצתי לבחור מלפני כמה פסקאות) והייתי רעבה לסקס. הוא היה טוב במיטה והתייחס אליי בחביבות. רק הצחיק אותי שהוא מתנהג כמו בחורה, בכך שהוא מתבייש להתפשט.


יום למחרת מימי, חברתי הטובה ביותר, התחתנה. הרמתי את המקום ומאד התרגשתי בשבילה. קצת לפני החתונה רולי שלח לי sms שהוא בא לבקר את השכנה ואם אני רוצה להצטרף. הסברתי שאני עומדת ללכת לחתונה, אז הוא שאל אם אפשר רק להשאיל ממני את הנרגילה. הסכמתי והוא בא לקחת. ירדתי איתו רגע לדירה של השכנה. היה מצחיק לראות את השותף שלה יושב לידה נבוך כולו.


 


אחרי החתונה עברתי בבית השכנה, לקחת את הנרגילה. רולי, שישן אצלה, פתח לי את הדלת בתחתונים. הוא הסביר לי שהשכנה כבר נרדמה והציע שנעלה אליי לעשן נרגילה. לקחנו את הנרגילה ועלינו לדירה וישבנו בסלון לעשן. כמובן שהתחלנו להתלטף. בהתחלה אמרתי לו שאני יודעת לאן הסיטואציה מובילה ושאני לא מעוניינת כי יום לפני כן שכבתי עם השכן (השותף של הידידה של רולי). רולי קיבל את זה ורק התנשקנו.


סילקתי אותו לפני שאתפתה ליותר ואז קלטתי שאני לא מסוגלת להתאפק והתקשרתי אליו שישוב.


 


פתחתי לו את הדלת בתחתונים. כמובן שהתנפלנו זה על זו ושכבנו. הסקס היה מעולה מעולה מעולה.


 


כמה ימים לאחר מכן קיבלתי מכתב התרעה לפני פיטורים. זה מאד דכדך אותי. כשאני מדוכדכת - אני מחפשת פתרונות מיידים. ב פנה אליי בפייסבוק וניסה לפתות אותי. לצערי הרב התפתיתי. הוא בא אליי ושכבנו. הרגשתי אחר כך חלאה, כי הרי יש לו חברה, אבל ידידיי מנסים לשכנע אותי בתוקף, שלא עשיתי שום דבר רע, כי אני לא בגדתי באף אחד. לי אין חבר. גם ג'ניה לא חברה שלי יותר, אז לא בגדתי גם בה.

ספטמבר

כעת אני בתקופת מעבר.


היום נרשמתי להידרותרפיה ובשבוע הבא יש לי מבחן קבלה. אם אתקבל - הלימודים מתחילים ב13.10.



בסוף ספטמבר כנראה שיפטרו אותי. החלטתי שאם אתקבל ללימודים - אחפש עבודה במשהו קליל כמו גלידריה. אם לא אתקבל - אחפש עבודה במשרה מלאה בשכר יותר מתגמל משכר הרעב שאני מקבלת כרגע. בא לי לנסות משאבי אנוש. יש לי תואר בסוציולוגיה וכמעט כל הבנות מהתואר הלכו לעבוד לעבוד בחברת כוח אדם/חברת השמה בתפקיד של משאבי אנוש. נשמע לי יותר נחמד מלהיות נציגת שירות.

בסוף ספטמבר גם מסתיימת השכירות. החלטתי שאני בטוח נשארת בדירה. גם אף פחוס כנראה נשאר, אבל יש סיכוי קלוש שיעזוב, שזה מפחיד אותי, כי לא בא לי לגור עם זר.

אני יודעת שכתבתי בפוסט הסיכום הזה בעיקר על סקס, אבל עבר עליי המון גם בתחומים אחרים בשנה האחרונה. למשל, אלף פעמים שקלתי להתפטר מהעבודה. עוד משהו שאפיין את השנה האחרונה זה המון בילויים עם חברים והעמקת קשרים. אין ספק שזו השנה הטובה ביותר מבחינה חברתית שהייתה לי.



מי ייתן והשנה הקרובה תהיה טובה יותר מהשנה שחלפה. מי ייתן ובספטמבר הבא אסיים את התעודה בהידרותרפיה ויהיה לי מקצוע. מי ייתן והדירה אליה אעבור בספטמבר הבא תהיה דירה עם בנזוג. מי ייתן ובשנה הקרובה אמצא את החצי השני שלי ואחדל להשתרלל. מי ייתן ואהיה מאושרת.


 


שנה טובה.

שלכם,

נונה.

נכתב על ידי , 6/9/2013 02:21  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עמית. ב-8/9/2013 17:31



380,576
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משפחתי וחיות אחרות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנונה כהן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נונה כהן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)