לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I will not kiss you, cause the hardest part of this, is leaving you



כינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008


המקום הזה..!!

המקום שלי

פשוט פוגע בי

זה לא ככה

באמת שלא

לא להסיק סתם מסקנות

זה סתם חבל

כי זה בכלל לא נכון

הכל התבלבל

הכל התערבב

לא הבנת

באמת שלא

זה לא היה ככה בכלל

את צודקת

גמאני חושבת ככה

אבל הקטע שזה בכלל לא ככה

 

מסקנה-אולי פשוט צריך להפסיק לכתוב פה,אולי זה סתם הורס דברים, מוציא דברים מיקשרם?!

 

         אולי.

נכתב על ידי , 19/2/2008 22:33  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מממ.. רגשות כל כך מעורביםם..!!

אהבה וכעס, ושוב כעס.. אני יודעת שאין לי באמת סיבה לכעוס. אבל זה קורה זה יוצא מעצמו-וכבר בשלב מסויים אי אפשר כבר להסתיר את זה..! היא יודעת! אני בטוחה שהיא יודעת הכל,אבל מה היא כבר יכולה לעשות?! להפסיק ? להתרחק?! לא.. אני גם לא רוצה שזה יקרהה.אני פשוט רוצה שיקרה כבר משו! משו שיראה לי איפה אני עומדת פה. אפילו שאני כבר יודעת..

 

אני מסתכלת ופשוט בא לי לעשות משו.. בא לי לנשק אותי מבלי יותר מידי דיבורים! אבל אי אפשר!! זה כל כך מבאס.. עד שזה הגיע סופסופ-האהבה הזאת-אולי זה סתם רגש קטן ולא אהבה-אז למה אני לא מצליחה לשכוח בקלות?!-.. זה לא אפשרי,זה כל כך לא יקרה:/

ימים דיי מבאסיםם-עמוסים לימודים-ועיסוקים רבים-ואני עוד רוצה להוסיף לעצמי עוד 3 שעות ריקוד-ברחובות- מקווה שזה יצא לפועל..

אבל תמיד יש את האנשים שעוזרים,וסובלים אותי בכל מצב,[אנשים שרק שומעים שניהי את הקול שלי ויודעים מה קרה-זה פשוט מדהים-] באמת תודה,אני ממש מעריכה את זה!

 

עם כל הרע שבדבר.. דווקא דיי נחמד לפעמייםם.. חח [איז פיצול אישיותת] -צריך גם לחייך לפעמיים לא?!- הלימודים עם החברים[אווי אנשי פיקניק.. מתי נממש את זה?!?! באלי פיקניק של סטרילייםםםD:]  היציאותת..- נסענו לנולד לרקוד אוויי היה כזה יפה וכייףף.. ועצוב בעיקר שאיך שלא קוראים לו עזב חח-   ויום אהבה היה נחמדד וטעיםם בעיקרר! אצל קוגיי הכלב התימעוני הזה תודה על  המתנה.. אךך כמה שאני אוהבת אותךך:]] היה לי כמה הצעות מפתות ליום האהבה מאנשיםםםם- שיריקק-קבילי-נמו- אבל בסופו של דבר בחרתי באהוב ליבי הניצחיי.. נמו-  שבגד ביי ובסופו של דבר לא הגיעע:/

[תום מצטערת על הבגידה הנוראית הזאתת אבל מה לעשות שבתוך כל האהבה הזאתת אתה הבן שליי!??! חח -אדיפוסס-

 


 הדר ומיכל ביקשו תמונותת מאילתת.. ועוד כמה מהיומולדת של נועי המתוקה שליי/הופעה בקקאו:]

 

בקשה:

 

 

 אני ונויה בחדרנו המתוקק[בקלאב הוטל]
בחדרנו בקלאב הוטלל:]

 

אני והנוצה החדשה שעשו לי -כשברחנו לטיילתת- :]]
הצמה והנוצהה שעשו לי בטיילת

 

מיכל הדרי ואני... מיכלל טוטוניי שליי  יהיה טובב!! חעחעח
מיכל הטוטוני הזאתיי.. איזה קרועהה!

 

 הדרי הכוסיתת שליי-עם הפרח החדש שלהההה:]
הכוסית שליי

 

מיכלי ואניי איזה חשות יתרר!!
אני ומיכליי

 

איזה תחתת שקסייי יש למיכליי!!!!:]]
תחת שקסייי!!

 

בדרך עצרנו ביטבתהה... אחת התמונות המתוקותת!!:]]]   כל אחת עסוקה בשלהה.. חח
ביטבתהה:]

 

 מיכלי ואניי.. תגידו שהאודםם לא מהממםם..!!!!! חחח
מיכלי ואני

 

בקקאו גלל התינוק שליי!
גל

 

עופריי הערבי הקטן- בדיוק שהסתובב עם הגיטרהה-תגידו שאני לא צלמת מעולה?!!!
עופרי

 

ינאיי השווה הזה..! חח-כפרעליוו הקדיש לי שירר:]]
ינאיי

 

אני ושירר-אצל עופרר.. במקוםם פיזיקהה יאיייייייי!!
אני ושיריקק

 

נואה המתוקה שליי-אחח כמהשאני אוהבת אותךך..!!
נוה המתוקה שליי

 

שירייקק- יש עתידדד כזמרת חחחח
שיריק המתוקהה

 

אני והחשות שליי..!! חח:]
אני והחשות שליי:]

 

 

שבוע טוב לכולםםם.. ובהצלחה מחר בלשוןן://

נכתב על ידי , 16/2/2008 20:10  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)