לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Open up your thighs ,show me the surprise



Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

כן כן אני חייה למי שתהה


אני רואה אנשים ברחוב מהשכבה ואשכרה שואלים אותי "את לא מתה"
חחח
איזה 3 חודשים לא הייתי בבצפר.. כה זה י'ב.. כיאלו יש קצת לימודים.. אבל זה לא תמיד זורם לקום בשביל שעתיים אנגלית או אמנות
וללכת הביתה,אז אני מוותרת.
חוץ מזה.. החיים דבש... וואלךה כל היום בבית אוכלת ישנה... כל שבוע מחליפה עבודה כי נאמס חחח
חוץ מזה הכל מעולה

עוד חצי שנה עוברת דירה... כבר מכרנו תבית וזה.. ךלא מיבנ תהורים החסרי שכל שלי... רוצים למכות תבית הגדול והיפה שלנו בגן יבנה
בשביל לעבור לאיזה דירה מסכנה של 5 חדרים אומלודעת במרכז הארץ
ואני שואלת?! למה לעזעזעלללללללל?!
נצתרך להתרגל לעובדה שלא יהיה לי מדרגות יותר ואני לא יוכל לרוץ בקומות.. אלא אם כן יהיה לנו איזה פנטאוס
אבל עדיין... יהיה לי קצת קשה להתרגל לגור בבניין אחרי שכל החיים אני רגילה לגור בבית קרקע וזה...

חוץתץ מזה לא מצליחה לחשוב על שום דבר חדש ומעניין....
הסיבה העיקרית שנזכרתי לעדכן זה.. שחבר שלי אצלי ושוב נרדם ישן מת שמן הזה :) לא באלי להעיר אותו אז אני פה במחשב מחפשת מה לעשות
והסיבה השנייה זה
שששששששששששש

צבעתי תשיער! חחח
לפני איזה שבועיים הייתי ניצבת באיזה פרסומת מסריחה של קרמה.. אז המעצב שיער דפק לי הרצאה של שעה על השיער שלי... שלמרות
שהצבע שלי אחד היפים והשיער גם יחסית ממש בריא זה יפגע בי בעתיד בלה בלה בלה
וכל שנייה מישו נכנס ואמר שהיה מעדיף לראות אותי עם חום
חשבתי על זה המון כמה ימים
הוצאתי דיסקיםם של גיבוי לפני איזה 3-4 שנים התחלתי לראות תמונות שלי בתור ילדה עם שיער שטני חמוד
והגעתי להחלטה שאני חייבת לחחזור לצבע הטבעי שלי

והינה אחרי יומיים עשיתי את זה כמה שיותר מהר לפני שאני מתחרטת...

וואלה יצא סבבה רצח אני מרוצה נורא... אחרי שנים אני מסתכלת במראה ומשום מה לא מרגישה מוזר אפילו טיפה
זה גם נראה ממש נחמד.. עזבו שאני כבר לא בלונדה ומהמם והכל ובלה בלה
גודלים ועל הזין... פאק איט:)

עכשיו לאט לאט יחזור לשטני שלי איכשהו.... וזהו :)






קיצור ייאלה,חג שמח לכל הנשים שבת שלום לילה טוב ובאביי :)

נכתב על ידי , 10/3/2010 20:01  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



76,264
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-AnGeLiCioUs- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -AnGeLiCioUs- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)