לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אין מקום שהוא רחוק מידי.

כינוי:  לואיז ג'ין

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

בייביי.


הבלוג הזה לא נועד לחיות הרבה אני חושבת.

ביי ביי 3>.

נכתב על ידי לואיז ג'ין , 6/9/2007 18:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיאו התלמידה החדשה ממש יפה ונראה לי שהיא גם לסבית.


רזית, רזית, רזית.

ד-ה. אני יודעת. סתם, תודה.

 

5 ק"ג זה לא צחוק!

 

 

לא היה כ-זה נורא. השלמנו, הייתי קצת לא נחמדה.

שתיתי דיאט קולה להשביע את הרעב.

טקס חפירות, התגעגעתי לשטויות בביתספר הזה, 'מה קרה?!' 'נפל חלון' כולם מסתובבים, 'סתאאאאם נו מאיפה אני יודעת' שולחים לכיווני מבטים כועסים.

כל האנשים באולם ספורט שולפים מחברות בשלוף אחד גדול, ומנפנפים, כולם.

מפעילים את המאוררים והאנשים פאקינג צורחים ומוחאים כפיים.

ביתספר דפוק, אבל אין מה לעשות, הוא משעשע ביותר.

 

מחלקת כיפים, חהחה. תרתי משמע.

 

אני הולכת להשביע את הרעב שלי בהרבה מים.

נכתב על ידי לואיז ג'ין , 2/9/2007 12:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלי מסכות


התחלה חדשה.

רעש של תופים.

 

1.9.07

 

♥ הגעתי למשקל 'תקין'

♥מתחילה דיאטה

♥מתחילה כושר

♥מפסיקה לעשן

♥מפסיקה להיות שרמוטה

♥מפסיקה עם האלכוהול

♥עושה מה שטוב לי

 

א-מן.

 

אבל קניתי לי מסכה, למקרה שאפול, שלא תזהו מי אני.

נכתב על ידי לואיז ג'ין , 1/9/2007 10:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללואיז ג'ין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לואיז ג'ין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)