לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא הכל, הישר מאמריקה.



כינוי: 

בת: 29

ICQ: 199669606 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

im a hoe :p


 

נשיקות.

 על הלחי

 על השפתיים

 בידיים או באצבעות

נשיקה ראשונה

צרפתית 

עם המין השני

 עם אותו המין

 מישהו קצת יותר קטן

מישהו קצת יותר גדול

 מישהו עם שיער שחור

 מישהו עם שיער חום

 מישהו בלונדיני

 בלונדיני עם עיניים כחולות

בלונדיני עם עיניים ירוקות

מישהו ג'ינג'י

מישו קרח בעעע

אמו

ערס

סטייליסט

ספרדייי ((:

ידיד טוב

נמוך ממני

גבוה ממני

 עם עגיל בשפה

עם עגיל בלשון

שהייתי שיכורה

שהוא הייה שיכור

מפורסם

 בדיוק אחרי שהתעוררתי

 בדיוק לפני שהלכתי לישון

מאוחר בלילה

חבר של חברה

חבר של חברה הכי טובה

עם מישו שבאמת אהבתי

עם מישו שלא אהבתי

מישהו שממש לא רציתי לנשק

 כשיצאתי עם מישהו אחר

עם ביסלי בפה- עם במבה !

בחדר שלי

 בחדר שלו

בחדר של ההורים

בבית ספר

בלונה פארק

בבית קברות

בבית כנסת

בים

בבריכה במים

בשלג

בגשם

בזמן שנשענתי על קיר

להתנשק הפוך

אני התחלתי

הוא התחיל

שדה תעופה או במטוס

בשירותים

בחושך

מתחת לסמיכה

מישו שלא הכרתי

שאני לא יודעת את שמו  

בשביל סתם

בהתערבות הפסד

אמת או חובה

אני הוא הוא

אני הוא היא

סטוץ

תוך כדי בכי

עם עיינים פתוחות

הייתה לי הזדמנות ופספסתי אותה

הייתה לי הזדמנות ולא הייתי מוכנה

הייתה לי הזדמנות ולא יכולתי

הייתה לי הזדמנות וזרמתי

הייתה לי הזדמנות ניצלתי אותה

מול מישו שחיבבתי  וידעתי שהוא חיבב אותי

מישו שידע שאני מחבבת אותו והתנשק מולי

עם מישו שידעתי שהוא שונא

לעשות דווקא

מול ההורים

יותר מ-40 דק'

נשיקה שאומרת חזרנו

להתראות לנצח

נשיקה שאומרת הכל

להצטלם מתנשקים

 

WoW... im a hoe.. LoL

נכתב על ידי , 30/12/2008 09:10  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל+sheri+ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על +sheri+ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)