לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  סקס הפיל™

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

יאללה בואו נפתח את הבלוג לא דווקא במשו שקשור אליי


כמה אנשים יכולים להיות חרא זה מטריף אותייייייייייייייי

לא שאני לא חרא לפעמים... אני בטוחה שכולם יצא להם להיות מגעילים באיזה שהוא שלב בחיים שלהם!!

 כאילו תהיו כמה חארות שבא לכם אבל לנמה להיות כל כך טפשים!? 

למשלללל

לחברה שלי לפני כמה זמן פרצו לה לבלוג ומחקו לה את כל הפוסטיםם

אלוהים אנשים!!! זה כאילו ממש מהנה אותכם לעשות ת'דברים האלה?! אני ממש לא מבינה!!!

 

 

טוב אני יודעת שזה קצת מפגר אבל אין מה לעשות מי שיקרא את הבלוג שלי שיתרגל כבר מעכשיו שיש לי קצת בעיות בראששש

טוב שמעו כל אחד יש דפיקה מסוימתתת... אצלי זה קצת חמוררר! חחחח

 

 

כן כן אני יודעת שזה קשה אבל תראו את כל החברות שלי?! הם כבר התרגלווו

אני בטוחה שגם אתם תצליחו חחחח

לכל מי שירצה בהצלחה!! =]

נכתב על ידי סקס הפיל™ , 4/10/2006 01:13  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ירדנוששש ב-10/10/2006 00:56



14,539
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסקס הפיל™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סקס הפיל™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)