לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  סקס הפיל™

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

זבל!


אני הגעתי למסכנה שנאי ילדה פשוט משעממת!!!!

בדוגרי איןן לי מושג למה אני כותבת אז זהה

אולי בגלל שמשעמם לי או סתם בגלל שאין לי מה לכתוב אז אני כותבת את זהההה

אוףףףףףףףףף

החיים בזבלללללללללללל

נכתב על ידי סקס הפיל™ , 7/10/2006 18:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



14,539
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסקס הפיל™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סקס הפיל™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)