לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"......and she is holding on my heart like a hand granade......"




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

3>


הדר, אני יודע שאני לא הכי קשור בעולם כרגע אבל אני חייב לומר לך-
אני אוהב אותך
או שלא
אני מבולבל =\
כשהגעת בסוף י' זה פשוט היה מוזר...פשוט לא הייתה דקב שלא חשבתי עליך...
אני לא יודע איך לקרוא לזה או איך לתאר את זה....
אפילו סתם לראות אותך עשה לי טוב....
כששלחתי את ההודעה אז בחופש הגדול ואמרת לי שזה מחמיא לך פשוט לא ידעתי מה לעשות עם עצמי.
זרמתי עם זה עד סוף החופש ותחילת הלימודים....הטיול השנתי....הוא היה באמת אחד הטיולים היותר טובים שהיו לי והרבה מזה זה בזכותך.
אם זה השיחה שהייתה בלילה של המסיבה, או זה שהיית ליידי כל הזמן בסלולים (או שאני סתם דימיינתי >_<"), זה שיבת לידי בתצפית על אילת או אפילו זה שהסתובבנו ביחד בקינג סיטי.
כל הטיול היה פשוט מדהים!
וגם אחרי זה תמיד הסתכלתי, התבוננתי.....את פשוט הילדה הכי מדהימה שראיתי ופגשתי בחיים שלי....
אפילו בגדנ"ע היה נחמד ליהיות איתך בצוות ולקפל לך את המעיל כל פעם מחדש.
מאז כבר התחלתי לתהות....כן / לא....לגלות לך? לשמור בסוד?
לפעמים אפילו חשבתי שזה, עבר אבל אז קרה משהו והכל עלה מחדש...מתי שהבאתי לך את המתנה ליום הלדת למשל, הייתי כ"כ שמח לראות אותך מאושרת ושמחה והכל עלה לי מחדש.
עכשיו באמת אני לא יודע מה לחשוב או לעשות...אני מבולבל =\
את ממש חסרה עכשיו אחרי שעזבת.
את ילדה ממש מיוחדת....בלי שום קשר למה שאני מרגיש כלפייך.

אני לא יודע אם זה גם מעניין אותך כ"כ אבל הייתי חייב לשפוך את זה ולספר =\
זהו בערך.
מקווה שתעשי חיים בשהם ושתפגשי עוד הרבה גרמנים וגרמניות חמודים בחיים שלךץ


יוגב.




אז כן, זה המכתב שהדר קיבלה
מעניין איך היא תגיב =\
נכתב על ידי , 16/9/2007 22:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *Crazy BigMac* ב-17/9/2007 17:34
 





כינוי: 

בן: 33

ICQ: 314181184 






1,150
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYogevLevi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על YogevLevi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)