לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ולכאורה עסקנו בשלנו


ולכאורה עסקנו בשלנו__________________________________________________________

Avatarכינוי:  בַּיִם

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

וידוי


הערב בטקס השבעתו של שמעון פרס. בסיום נאומו המצויין אמר פרס שמספר הטלפון שלו זמין לכולם.

פרשני הטלוויזיה קצת התלוצצו על כך אבל מה שלא ידעו הוא -שזה נכון היה תמיד!

 

והנה הווידוי שלי:

לפני שנים מספר בהיותי סטודנט עבדתי כמאבטח במתקן ביטחוני בת"א. לילות ארוכים ומשביזים וארבעה מאבטחים צעירים וטיפשים מולידים הרבה שטויות. אחד התחביבים שהתפתח במקום היה שיחות טלפון מטרידות לאנשים. חיפוש קצר העלה שמספר הטלפון של שמעון וסוניה פרס מופיע בספר הטלפונים!

לא עברה דקה והמספר חויג (השעה היתה אחרי אחת בלילה) שמעון ענה מייד ב-'עיירב טוב' המוכר שלו.

הבחור המטלפן התנצל ואמר טעות במספר פרס אמר לילה טוב והבחור סגר.

לא הייתי מיוזמי ההטרדה, אבל בהיותי צעיר, טיפש וקצת ניגרר, עמדתי בצד, סקרן, האזנתי לדיבורית. ולא עצרתי את זה.

הסיפור הזה חזר עוד כ- 10 פעמים לפחות ברובם לא נכחתי בשמירות אבל שמעתי מהחברה בחילופי המשמרות "הלילה שוב אמרנו לילה טוב לשמעון.."

אח"כ גווע הענין.

למטה: שמעון ועוד מטרידה סידרתית שלא נותנת לו לישון בלילות..

שמעון ומטרידה סידרתית

ולמה אני מספר את זה? כי בכל הטלפונים שמעון פרס היה אדיב, לא הרים את קולו, אמר יפה עיירב טוב. ולא טרח להפוך לחסוי את מספר הטלפון שלו.

האנקדוטה הקצרה הזו אומרת משהו על שמעון פרס האיש. אומרת שהוא קודם כל אדם, וכאחד האדם.

ואני הציניקן חשתי גאווה כשאמר היום בסוף נאומו : "תחי מדינת ישראל" ואפילו דמעה קטנה ביצבצה בזווית העין..

כמובן אני בז לעצמי עד היום על שהצקנו לו בלילות ומנצל את ההזדמנות שדליה איציק בקשה ממנו "סליחה בשם כל עם ישראל ואישתו על לילות שלא נתנו לו לישון.." ואבקש סליחה גם אני.

שמעון סליחה

אתם חושבים שגם איציק הייתה מתקשרת אליו בלילות?  בליבי תקווה שהוא היה ער ממילא בגלל הצרות שעשתה לו איציק..

 

ומשפט עיניני אחד: אני גאה היום שזהו נשיא ישראל. עם כל הרע שמסביב, היום הזה נטע בי קצת אופטימיות.

יחי שמעון פרס נשיאנו!

 

נכתב על ידי בַּיִם , 15/7/2007 23:19  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בא עם גרביים ב-25/7/2007 11:58



הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבַּיִם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בַּיִם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)