לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ולכאורה עסקנו בשלנו


ולכאורה עסקנו בשלנו__________________________________________________________

Avatarכינוי:  בַּיִם

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

מנהיג פועלים ב-"קופי בין"


יש לי גיבור חדש! - אלון לי גרין

השבוע בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב הורה לרשת "קופי בין" להחזיר לעבודה את אלון לי גרין, מנהל משמרת, שיזם והקים ברשת ועד עובדים ופוטר. בית הדין השתכנע שגרין פוטר בגלל פעילותו להקמת ועד, ודחה את טענות הרשת כי פיטרה את אלון לי על רקע תיפקודו הלקוי בעבודה. "הרשת לא הוכיחה לנו את הטענה שפיטרה את גרין בגלל כשלים בתיפקודו ולא בגלל שהקים ועד עובדים". אלון-לי סיפר כי עד לפיטוריו הספיק לארגן ועדים בארבעה מסניפי הרשת בתל אביב, והכין מסמך דרישות מההנהלה לשיפור תנאי עבודתם של עובדי הרשת. לפני שפוטר הוא הספיק לארגן כ-50 עובדים מבין 180 העובדים ברשת. התארגנות העובדים תחת וועד קיבלה גושפנקה חוקית מבית הדין,(עד פה תקציר מתוך הפרסום)

 

אלון לי עשוי להיות מי שיעשה מפנה בתנאי העסקתם של כל המועסקים/מנוצלים במסעדות. אם ההתארגנות הזו תצליח, היא יכולה להתרחב לוועד של כל המלצרים/טבחים בארמנים וכו..

הערב שאתם יוצאים לבלות במסעדה/באר/מועדון וכו.. זכרו כי מאחורי לובשי השחורים השקטים יש עובדים מנוצלים ללא תנאי העסקה הולמים.

ספרו להם על אלון לי ותנו להם גאווה במקצועם.

אלון-לי ידע מהו המחיר שהוא עשוי לשלם ולא נרתע. המעשה שלו יכול לתת דוגמא לעוד הרבה גיבורים ברשתות אחרות, יש כאן משהו שנותן תקווה.

שבת שלום

ביים

נכתב על ידי בַּיִם , 27/7/2007 12:31  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בא עם גרביים ב-2/9/2007 09:06



הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבַּיִם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בַּיִם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)