לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ולכאורה עסקנו בשלנו


ולכאורה עסקנו בשלנו__________________________________________________________

Avatarכינוי:  בַּיִם

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

מסכים -לצאת מהמחבוא ולהוריד את הגרביים.


דווקא אני ששומר הכל קרוב קרוב ולא מנדב פרטים

הגעתי להארה,

צפיתי אתמול בפרק האחרון של הסדרה הנפלאה "מסכים"

כשמתגלה בסוף הסוד הגדול מיהו המטריד של נירה (ביתה )

קוראת  הבת שבעצמה הסתתרה כל הזמן מאחורי זהות אחרת לכל הגולשים :

זהו רגע היסטורי בתולדות הרשת, הרגע שבו כמו בברלין כל החומות נפלו..אני לא מאמינה בסודות..המידע שייך לכולם..הכל בחוץ עכשיו, בלי הגנה, אתם תחליטו מה לעשות עם זה..כל מה שאתם צריכים לעשות זה להקליק. הגיע זמן שתתבגרו אנשים. תפסיקו להתחבא בחושך מאחורי הכינויים שלכם, לשקר לזייף..קחו אחראיות על מי שאתם .., תסירו את המסכות, מספיק לשקר, להתחזות, להדמות למישהו אחר. בואו נדבר פנים אל פנים מהיום הכל חשוף.. (מהזכרון אני מצטט בערך..)

זוהי אמירה גם אל הוריה שנמצאים מהצד השני של המסך וגם אלינו הצופים/הגולשים.

כבר תקופה ארוכה אני מרגיש מאוד שלא בנוח עם מגבלות החשיפה שכפיתי על עצמי. חמש פעמים לפחות כבר חציתי את גבול המסך במייל. ועוד פעמיים בטלפון, אבל כל פעם שאני מתיישב לכתוב פוסט אני מרגיש כאילו הצנזורה יושבת על כתפי..אפילו בתגובות אני מצנזר עצמי לעיתים ע"מ שלא להחשף.

זה מבאס.

אני מתכוון לחצות את המסכים, ולהוריד את הגרביים. זה יקח לי זמן

חשיפת ביים עלולה לחשוף אנשים נוספים שלא רוצים להחשף

אז כנראה שאופיע בבלוג חדש ומשוחרר יותר עם הכינוי האמיתי.

עוד לא יודע מה אעשה עם ביים.

הזמן יגיד.

 

עשו לעצמכם טובה וצפו כאן בסדרה

שמדברת כל הזמן על המסכים דרכם אנו בוחרים לתקשר

שבת שלום

ביים

 

נכתב על ידי בַּיִם , 7/9/2007 10:25  
99 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בַּיִם ב-21/4/2008 15:04



הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבַּיִם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בַּיִם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)