לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ולכאורה עסקנו בשלנו


ולכאורה עסקנו בשלנו__________________________________________________________

Avatarכינוי:  בַּיִם

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

שנה טובה


שנה טובה לכל באי הבלוג.


 לאחרונה למדתי כי הבלוג הוא גם בית.

וככזה הוא מארח אנשים. ולכאן כל אחד מוזמן.


 בזמנים כאלו של חג ותחילת שנה אני נוטה להתקרב יותר אל המקורות שלנו,

לכן אברך את כל באי הבלוג בברכת הבית המסורתית.

מכיוון שמחלק מהאיחולים המצויינים ,לא הצלחתי לצערי להימנע בשנה החולפת, אז אולי הבאת הדברים כאן עכשיו תסייע בכל זאת..

העזתי והוספתי 2 שורות איחול לברכה משלי..


הייתי רוצה שכל באי הבלוג ירגישו רצויים ומוזמנים להגיב ולכתוב כאן כל דבר.

רק בקשה לי -לזכור שגם ילדים קוראים כאן ולכבד את כולנו ואת הבית, בבקשה בואו נשמור על תרבות שיחה מינימלית.

אני מבטיח להשקיע כפליים בתחום הזה בבלוג שלי וגם אצל אחרים, ראיתי כבר למה יכולה להוביל מחלוקת.


ושוב מוזמנים לחלוק עלי בכל דבר, האמת היא לא לצידו של אף אחד בלבד.


הנה הברכה:


 בזה השער
לא יבוא צער
בזאת הדירה
לא תבוא צרה
בזאת הדלת
לא תבוא בהלת
בזאת המחלקה
לא תבוא מחלוקת

בזה הבלוג מוזמנים כולם לחגוג

בזו הבלוגיה תשרה אהבה וקבלה
בזה המקום
תהי ברכה ושלום


 

שנה טובה של יצירה בלוגית פוריה, בריאה ויוצרת אהבה




ביים
נכתב על ידי בַּיִם , 12/9/2007 14:43  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בא עם גרביים ב-14/9/2007 22:26



הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבַּיִם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בַּיִם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)