לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ולכאורה עסקנו בשלנו


ולכאורה עסקנו בשלנו__________________________________________________________

Avatarכינוי:  בַּיִם

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

קבוצה-פגישה ראשונה


קבוצה חדשה בחיי,

נפגש מדי שבוע, צפוי קלימקס. אנסה להתמקד כאן בתובנות שלי משם.

 

פתיחה, פנים זרות. מכיר רק את זו שבאה איתי, מסיר ממנה את המבט ותוהה על פשר הפנים האחרות.

מוטרד בקשר לאופי הקבוצה. ה'כבר תמיד' שלי מתחיל לעסוק בתיוג בלתי נמנע..

'הדתיה המהללת שבחי אל'

'ילד טוב ירושלים מתנחמד'

'חסרת הביטחון שרצה להכיר מייד את כולם.'

'הפריקית המיוחדת'

די תפסיק, לך מפה 'כבר תמיד' זו קבוצה חדשה, אפשרויות חדשות.

היסוסים של מבוכה, לקום להכין שתיה?

לדבר?

אולי עוד לא..

שיחשפו הם קודם.

אני מרגיש כמו בן שש עשרה.

זהו, לא התאפקתי

קפצתי למים

משהו מתחיל להשתחרר..

בכל הקבוצה.

פנים מחייכות. הקשבה אחרת, נדיבה יותר.

היה קליק והופ אני חלק מקבוצה.

רגע, להשאיר פתח נסיגה..לא להתחייב עדיין.

אני באמת מוכן להיות ביחסים של מחוייבות עם כל הקבוצה?

 

נ. יושב מולי משתף את חייו, איזו פתיחות, מתי ולמה נסגרתי אני כל כך?

למה אין לי את הפתיחות הזו?

אני זהיר.

מציג עצמי במילה אחת. מקשה על נ. בודק את יכולתו להכיל אותי.

הוא נדיב.

הוא רואה בי אין סוף דברים שלא אמרתי כלל.

אני נפתח אליו

אני נדיב בחזרה,

אני משתף את הקבוצה בקסם שקרה לי עם נ.

יהיה קשה יותר עכשיו לברוח מכאן.

 

קבוצה.

נכתב על ידי בַּיִם , 2/11/2007 11:22  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בא עם גרביים ב-17/11/2007 23:55



הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבַּיִם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בַּיִם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)