לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ורוד זה לא רק צבע


Everyone has a path, Is mine is the shortest for happiness?

כינוי:  אלינוריי

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

אתה הפנטזיה הכמוסה שלי


לא אכפת לי שאני לא כותבת בכלל, לא אכפת לי שלא קוראים פה, בכלל לא אכפת לי מישראבלוג, אני רק מרגישה צורך לשחרר ולהוציא את פרץ ההורמונים שמכוננים בי בימים האחרונים. 
אני ראיתי אותו, פעם ראשונה לפני שנתיים-שלוש הייתי בחטיבה והוא היה בתיכון, בשנייה שראיתי אותו ליבי התחיל לפעום כלכך מהר, הוא בדיוק הטעם שלי הוא נראה כלכך מושלם כלכך יפה, החיוך שלו יכול פשוט לגרום לי להתמוטט. לא דיברנו לא הכרנו ותמיד פינטזתי על הרגע שאני בכלל רק ניגשת אליו אבל לא היה לי אומץ, לפני שלושה-ארבעה ימים יצאתי עם חברה לשתות וידעתי שאתה תיהיה שם לא ציפיתי לכלום אבל התייחסת אלי ודיברנו וחייכת אלי הרגשתי מדהים, באיזשהו שלב אמרת "בואו נלך כולנו אלי הביתה" האקסית שחיה בסרט שאתם ביחד ומקרצצת לך הלכה לישון למעלה, ואני אתה ועוד שתי בנות שתינו קצת, הן הלכו באיזשהו שלב, נשארנו שלושה ושתינו אתה נכנסת לסטלה וגם הוא ורק אני הייתי סבבה לגמרי, באיזשהו שלב כיבית את הטיוי והיה חושך מוחלט הרגשתי את הפנים שלך מופנות אלי, ופשוט משכתי את ראשך אלי, התנשקנו, לרגע לא הבנתי מה קורה סביבי. אשכרה הפנטזיה שלי מתגשמת לי! הבחור השני הלך כנראה לא הרגיש בנוח עם זה, ואנחנו המשכנו להתמזמז כאילו מכירים שנים וכאילו רגילים לזה, ועוד רק הכרנו באותו היום, אח"כ היה עוד מפגש עם חברים ונשכבת על ידי על הספה ליד כולם, הרגשתי גאווה הרגשתי שאתה שלי, במסיבת ים היינו כל הזמן ביחד וזה עשה לי את כל היום ואת כל הלילה נכנסנו למים התנשקנו ישנו ביחד באוהל והיה לי הכי מדהים שרק אפשר הקטע הוא שהמילים שאמרת "אני רוצה אותך, את סקסית את יפה, אני רוצה שנהיה בקשר" פשוט המיסו את ליבי הפנטזיה שלי עומדת להתגשם ואתה תיהיה שלי! 
עכשיו אני רק רוצה להתקשר לצלצל להיות איתך ושלך ותוהה האם האלכוהול דיבר במקומך. 
אני לא רוצה שייגמר, לא רוצה להיפגע אם לא יילך או אם דבר לא ייקרה, אני רוצה להרגיש שאתה באמת רוצה אותי פוחדת לחשוב שאני סתם עוד סטוץ או פוטנציאל לסטוץ ומקווה שאני תפסתי מקום בליבך כמו שתפסת בליבי. 
בחיים לא חשתי בזה, מהשניה שראיתי אותך חשתי שאותך אני רוצה ושאתה גם תיהיה שלי... אחרי שנתיים- שלוש זה קרה ואני רק מחכה שנהיה ביחד ושתיתן לי לאהוב אותך, ושאני ארגיש שהבנאדם הזה שהשפיע על נפשי וליבי ככה יאהב גם. 
נכתב על ידי אלינוריי , 8/8/2010 19:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





707
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלינוריי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלינוריי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)