לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

? ? ? This My Life


#...#...ככל שאתה יודעה יותר אתה יודעה שאתה לא יודעה כלום...#...#

Avatarכינוי:  *~*~MuRzIk~*~*

בת: 33

ICQ: 354063176 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

יום יום...


 

יום... ועוד יום.... ועוד יום..

והנה הגיעה חודש ימי הולדת!

מרצוני לאחל מזל טוב לנטקי המקסימה והמתוקה שלי

מאחלת לך את הכי טוב בעולם!! יפה שלי!!!!

את הכי טובה מתה עליך 3>

 



 

 

"אז מה ככה?"

עוברים עלי ימים לא פשוטים

הבלגן בבית הורג אותי! ואני לא מוצאת שום דבר!

אבל יש גם דברים חיוביים =]

יש לי גוון חדש בחדר למרות שלא רואים כל כך את ההבדל

ואצל ההורים הצבע נהפך לירקרק יפה כזה.

 



"מה מעצבן?"

הטלפון לא מפסיק לצלצלל!!

נו במאת כמה אפשר כבר!

 

"ומה יותר גרוע?"

הכול התחיל טוב ויפה עד שטלפון צלצל...

ואיזו אישה אומרת לי בטלפון

"היי חמוד אפשר את אמא?"

"ומה אני?"

אני זרמתי עם החמוד . . .

 

 

 

 

 

אני כבר מזמן לא בקרתי בבית הספר

חופשת מתכונת...

חופשת בגרות...

היום היה בגרות בספרות

וגיליתי דבר מעניין מאוד

שקיים דבר כזה חדר ספרות

     מי היה מאמין?

למזלי פגשתי אנשים טובים בסדר

שעזרו למצוא לי את הכיתה

כי לא היה על זה שלט



ועכשיו כמה ציטוטים ודברים מעניינים

 

ידעתם מי היה מרפי ומה זה חוקי מרפי?

 

אדוארד א' מרפי, מהנדס בבסיס צבאי (שהיום נקרא על שמו), עבד על פרוייקט שבדק את כוח הסיבולת של האדם ברמות שונות של כוח-ג'י. באחד הימים שבהם בדק יקירנו אדוארד את המכונה וגילה שאחד הטכנאים ניווט את המיכשור לא נכון... אדוארד התעצבן ואמר: "אם יש דרך נכונה ולא נכונה לעשות משהו, תמיד תיבחר הדרך הלא-נכונה". מנהל העבודה שלו שמע את המשפט, וכתב אותו בראש רשימה של חוקים נוספים בסגנון. לכל הרשימה הוא קרא "חוקי מרפי" - כנראה כי שם המשפחה של אדוארד היה המגניב והקליט ביותר מבין כולם. כמה ימים לאחר מכן פתח הדוקטור, שהיה אחראי על הניסוי, במסיבת עיתונאים שבה הוא אמר: "הניסוי הצליח הודות לציות המהנדסים לחוקי מרפי". האנושות התלהבה מהעניין...

 

ציטוט ממש יפה

 

"שום דבר אינו שחור לגמרי או לבן לגמרי, והלבן הוא לעיתים קרובות שחור שמסתתר, והשחור הוא לפעמים לבן שלא הצליח." (לפי ספר כל החיים לפניו: כל החיים לפניו)

 

 



נכתב על ידי *~*~MuRzIk~*~* , 11/6/2008 21:57  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-21/2/2009 22:14
 



הרבה חדש!


יודעים כל פעם כשאני בה להתיישב ליד המחשב ולהתחיל

לכתוב פוסט חדש כל הדברים שרציתי לספר ולהגיד נעלמים!

ופתאום אין לי שוב על מה לכתוב.

אך בכל זאת אני אנסה להתחיל במשהו…

 

 

 

 

 

לאט לאט כמו שאמרתי כבר הרבה פעמים הזמן חלף מהר,

ובמהירות רבה התקרב התאריך המאיים ביותר שממנו פחדתי

זמן קו רב 28.5.2008 !!! למי שלא יודעה זהו תאריך של

המתכונת בכימיה. אם להגיד את האמת אני לא חשבתי שאני

אשרוד בכלל. תמיד היה אפשר לחתוך ב 27.5.2008 חחח…

אבל למזלי אני עדיין שלמה =] 

בכל זאת צריך להיות אופטימית ולקוות לטוב.

 

 

 

 

 

הייתם מאמינים איזה יום מטורף עבר עלי?...

ביום שישי  האחרון הייתה לי מתכונת באנגלית

או שיותר נכון לומר שלוש מתכונות באנגלית

(כלומר שלושה שאלונים). למשימה כל כך קשה

הצטיידתי בשוקולד ומים! לכן בסופו של דבר חזרתי

הביתה בסביבות אחד. לאחר שנחתי קצת רצתי אחרי

החציות הייתי צריכה להביא לאילת בשיא החום ובאמצע המדבר.

כמו תמיד (מזמן האחרון)  יצאתי מאוחר ונאלצתי לרוץ לאוטובוס

עם כל התיקים הכבדים שלי! הגעתי בשלום לתחנה המרכזית בבאר שבע!

ולמזלי הספקתי לאוטובוס היותר מוקדם ממה שתכננתי.

אבל מה?.. כמעט שלא היה שם מקום האנשים החוצפניים

 השתלטו על שני מושבים!! על השני היה טיק!! "חוצפה"

אז אני נאלצתי לשבת הסוף האוטובוס ולצפות בקוצר רוח 

שאגיה מהר אך הזמן בכלל לא חלף. אחרי שסוף סוף הגעתי לתחנה

לא היה לי מוסג אפילו לאיזה כוון ללכת ולאן לפנות.

"חשבתם פעם שזה טוב שעוברים אנשים בדרך?"

לי אישית לא היה אכפת עד אותו יום. אבל עכשיו אני מאוד שמחה שהם עברו

שם כי לבד לא הייתי מגיעה. כאשר כבר התקרבתי למלון הייתי כולי סחוטה

ובקושי הולכת, בנוסף לכך מרוב עייפות של מתכונות ונסיעות כל היום

לא קלטתי כלום ונאלצתי להתקשר ולשאול איזה אלף פעם את רחל וג'אנה איזה חדר אנחנו!

בערב הזמנו פיצה לחדר  בסביבות ה 3 בלילה..."הייתם מאמינים שמשהו עובד בשיעה כזאת?"

עברו לנו לחקות איזה 40 דקות אבל במקום זה חיקינו איזה שעה...

אז יצאה ככה שאכלנו ארוחת ערב או יותר נכון בוקר בסביבות ה 4 בבוקר.

 

 

 

 

 

וזאת אני =]

 

נכתב על ידי *~*~MuRzIk~*~* , 3/6/2008 14:23  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *~*~MuRzIk~*~* ב-4/6/2008 00:11
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*~*~MuRzIk~*~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *~*~MuRzIk~*~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)