לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תקראו ותחייו את זה!


כינוי: 

בת: 34

ICQ: 335200966 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

7/2008

who am i?


למטה!

נכתב על ידי , 23/7/2008 00:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום הבנתי!


היום הבנתי שעיבדתי את עצמי בחצי שנה האחרונה.
כל המהפך הזה של לחזור בתשובה נתן בי הרבה כח הרבה הבנה והכוונה. אבל לא ציפיתי שהוא יקח ממני את כל מי שאני.
אני אוהבת להיות דתיה אבל אני מעבדת את האופי שלי.אסור לי לדבר איך שאני רוצה ואני ניעשתי רגשנית מדי.
אני מתחילה להבין למה אני לא מוכפת בחברה כל כך הרבה זמן.
פעם היה לי כל כך פשוט לדבר ולזרום להכיר אנשים בכיף.להיות מי שאני ולא להתבייש שנפלטה לי איזו קללה.
לצחוק כשמישו אחר מקלל ולא להעיר לו שזה לא יפה כמו איזו מהוללת קדושה.
אוקיי אז לקלל זה לא טוב אבל נעשתי רגשנית בקשר לזה.זה לא טוב אבל זה לא אני להעיר על זה.
אני הולכת בחצאיות וחולצות ארוכות ואני אוהבת את זה כי זה עושה לי מראה של פרינססה אבל זה לא אני.כי הסטייל שלי הוא להחליף מדי יום סטייל.
הסטייל שלי היה ג'ינס עם גיזרה נמוכה צמוד לטוסיק שדחוסים בתוך מגפיים שטוחות מעור. גופיה עם מחשוף נחמד וז'קט ג'ינס או עור ...זה לפחות הזכרון האחרון שלי מהחורף באנגליה.וממש אהבתי את זה.
אני מתגעגעת לשטוטניקית שבי למטורפת למצחיקה שבי.לא המקפידנית שנהפכתי אליה...
כולם שאלו אותי בזמן האחרון לאן נעלמתי ועניתי להם שלא נעלמתי! שאני פה!
אבל הם צודקים ואני טועה כי אני כן נעלמתי.אני נעלמתי ואני פוחדת להופיע שוב כי אני רוצה להיות דתיה ובשביל זה צריך לעמוד בכמה קריטריונים.אני מתגעגעת אלי.מתגעגעת למי שהייתי.
חשבתי שעכשיו טוב לי עם עצמי אבל זה לא ככה .זאת רק הייתה אשליה זמנית שהכל בסדר שנתנה לי להרגיש שאני עושה את הדבר הנכון .שסוף סוף אני עושה משו שכולם עושים ומחשיבים לנכון ואז הבנתי שכל זה לא נכון.כל אחד עושה משו אחר!גם דתיים...כל אחד דתי בצורה כזאת או אחרת והדת בלבד לא תביא לי את האושר שלי.אני לא כתבתי שירים ולא ציירתי כבר המון זמן שזה סימן מאוד רע. לא נפגשתי ולא יצאתי עם חברות או חברים כבר עידנים.אני לא רקדתי לא חייכתי לא בכיתי לא כלום.רק הייתי דתיה.
"אז יאללה לכי תעשני סיגריה לכי למועדון לכי תשתכרי תסתממי אף אחד לא ידע!!"הקולות האלה שאני מתגעגעת ונרתעת מהם בו זמנית. "נו מה הסרט שלך?תזרמי קצת!!תשתחררי קצת!!מה נהיית קשה?"
לזרום?להשתחרר?אני לא קשה אני רק פוחדת.לא יודעת מה נכון מה לא נכון.אם אני אצטער על זה אם אני יעשה את זה ושעדיף כבר להשאר בבית ולעשות את המוטל עלי. "נו אז תצאי ..אפילו תכירי אנשים דתיים!!מה הבעיה?גם זה אפשר!"מה הבעיה??הבעיה היא שאני לא מוצאת את האנשים האלה!!וכשאני מוצאת קשה לי לדבר איתם!!!קשה לי למצוא מכנה משותף!!קשה לי להגיד אוי כן אני מכירה את סניף כרמל הדרכת שמה?כי בחיים לא הלכתי לבני עקיבא!!קשה לי להיות מי שאני באמת.לעקוב אחרי השיחה בראש שלי ולבדוק שאני לא אפלות מילה לא נכונה."מה אני יגיד לך אחותי את בסלט עמוק"
לע...מה את אומרת?אני מדברת עם עצמי!
נכתב על ידי , 22/7/2008 23:17  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הקיץ מסמם אותי באושר.


וואו היום היה אחד הימים שאני מאושרת שיצא לי לחיות.
הייתי כל היום בחוץ והספקתי לעשות כמה דברים שאני חולמת עליהם כבר הרבה זמן!
נרשמתי למועדון כושר מעולה וסוף סוף אני יוריד את הצ'אבי בטן שלי!!
קנו לי מצלמת ווידאו שהתכננתי שיקנו כבר איזה 4 שנים!!
איי אם סו האפי!!
האאא אני כל כך שמחה סוף סוף הגיע הקיץ.הוא תמיד יודע לעשות לי טוב כשהוא מגיע
למרות שאני נשרפת אפילו כשאני הולכת רק לסופר ממול לקנות משו.
(אני נוטה להחליף צבעים בקיץ)
יאללה אנשים...קיץ!!!איזה כיף..=] מבעס אותי רק העניין שאין מצב בעולם שאני אסע עכשיו לסיני שאני מתה לנסוע אליה כבר מלא זמן והערבים המעצבנים האלה מחליטים להתערב שוב ולהרוס לכולם.
חושבים שלחטוף ולהתפוצץ זה מגניב או משו...ממש רחמים עליהם.
אוקי אז אני לא אסע לסיני בזמן הקרוב אבל זה לא יהרוס לי את הקיץ!!
אני אלך ויגשים חלום אחר שלי...קורס צלילה באילת...אז רציתם להרוס??לא הלך לכם!!!ואתם תחליטו להגיע גם לשמה?אל תדאגו יש לי עוד הרבה חלומות!!!
חח קיצר... אני מאושרת ובא לי להכניס אותכם קצת לאווירה שלי.אז קבלו תשיר הכי לוהט של הקיץ!!http://www.youtube.com/watch?v=5EjEBX4l1_0
נכתב על ידי , 15/7/2008 22:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~קצה~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~קצה~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)