לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

להמשיך לחכות לה... להשתלט בקושי על המפלצת המטורפת שבפנים, לחיות בגהנום של חוסר ודאות, להנשא לסרוגין על גלי אושר ולטבוע במעמקי הייאוש... להמשיך את המסלול למטה ולגלות כל יום מחדש כמה נמוך יכול אדם להגיע, ובכל זאת להמשיך לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

הלוואי והייתי יכול למות


אתמול היה לי הכל, היום אין לי דבר.

הייתי האיש המאושר בעולם, ועתה - האומלל ביותר.

אין לי שום יכולת לעכל את מה שקרה לי. הלוואי, הלוואי, הלוואי שהייתי מת.

 

ה ל ו ו א י

 

נכתב על ידי , 15/11/2005 22:42   בקטגוריות אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 50




3,992
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZephyr אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Zephyr ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)