לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אמא טריה


"את נראית כמו ילדה עם ילד.."
Avatarכינוי: 

בת: 52

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

מוות מיותר!


בסוף השבוע התפרסמה כתבה על שני חבר'ה שהשתכרו על חוף הים, נכנסו למים וטבעו.

(פה היה אמור להכנס קישור, אם רק הייתי יודעת לשים.  רק בישראבלוג אני מסתבכת ככה...

אני מניחה שיש פה מקום של שאלות ותשובות, אבל אין לי סבלנות, ותכל'ס כל אחד יכול להכנס לאחד מאתרי החדשות

הגדולים ולקרוא)

ודאי יש טובים ממני שכותבים על נושא בני הנוער, על השתיה, האלימות, הרצח לעתים קרובות מדי.

מה קרה לנו?

אתמול לקחתי את הילדים לבריכה.  חופש גדול you know..  

היו במים חבר'ה ממש צעירים. אולי בני 12, הם שוחחו וצחקו בפראות, והאוזניים שלי התחדדו במיוחד כששמעתי

אחד מהם אומר  ...'אין לי סבלנות לאמא שלי'.. 

זה רק אני?   אני זקנה מדי או שזה צורח מאבסורד?   כל הילדים סביבו, כמובן צחקו בפראות.

זה ממש מפחיד למימדים שזה גדל. ההורים של היום לא יודעים להגיד לא. ולהתכוון לזה!

אני משוחחת בכל הזדמנות על הילדים, יועד בן 8 וחצי ואן כבר בת 5, כן כן, כבר מגיל כזה!! על נושא

העישון, הסמים, האלכוהול, ובכלל הפריצות חסרת הגבולות בכל תחום

אתמול בבוקר יצאתי עם הילדים לקנות ירקות. חלפנו על פני דוכן עיתונים כשראיתי את הפרצופים האלה

של החבר'ה שטבעו, קראתי ליועד והראיתי לו את הדף הראשי, העברתי אצבע על הכותרת וסיפרתי לו

בפשטות על מה שקרה להם.  שוחחנו על העניין, הוא שאל שאלות ענייניות, כמו מה אלכוהול עושה לגוף, ולמוח

ועל כמה קל לאבד שליטה, על כך שהים גם ככה יכול להיות מסוכן, ועוד בלילה וכו'.  המשכנו ללכת בשקט עוד

כמה דקות.

ואין ספק שגם אני עובדת על עניין הגבולות. יועד ילד חכם ובוגר אבל גם הוא בוחן אותי מדי פעם

ואני נותנת ומרשה לעתים קרובות, אבל גם יודעת להגיד לא.  על הדרך אני מחנכת לצרכנות נבונה.

קונים איפה שמשתלם. כמובן שאיכות חשובה, אבל המחיר לא תמיד מדד לאיכות.

 

יועד סיים כיתה ב', תעודה טובה אם כי לא היה לו כל כך טוב השנה בכיתה ב'

אני שמה לב שדרך החינוך הרגילה מפריעה לו לצמוח באמת. מתחילה לחשוב על דרכים אחרות

חינוך אחר, מקום אחר, משהו אחר. כוכב אחר?  מישהו יודע?


אן סיימה טרום חובה. השנה היא נפתחה מאוד, מהר מאוד היתה נפרדת ממני בשמחה ולא בבכי כמו שהיה בשנים קודמות.

השנתיים הראשונות לפרידה שלי מאבא שלה, היתה מאוד קשה לה. מאוד. השנה נושמים קצת לרווחה.


אה כן, לפני שבוע נפלה לה שן.  בגיל 5 כבר נופלת שן?   

טוב, מה אני מתפלאת, היא נראית גדולה לגילה, ממש אשה קטנה, עם כל מיני גינונים נשיים, שלא באים ממני!   חיוך

(אני בגילה רק הסתתרתי, קטנה וביישנית, בעצם עד היום אני מתחבאת).

 

יאללה, חופשה נעימה, ככל הניתן.

הולכים לים.

שלום.


נכתב על ידי , 2/7/2012 10:02  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



16,726
הבלוג משוייך לקטגוריות: הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של יועד ו-אָן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של יועד ו-אָן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)