לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אמא טריה


"את נראית כמו ילדה עם ילד.."
Avatarכינוי: 

בת: 52

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

היא כבר מזמן הולכת


רבאק.  כן כבר שלושה שבועות שהיא מדדה לה כמו פינגווין. בצעדים מדודים, ידיים צמודות לגוף, מאזנת נפילות פוטנציאליות בעצמה..

 

(פשוט אין לי זמן לכתוב!!!)

 

החליטה שבא לה כבר.  בלי עזרה ובלי טובות.   יום אחד קמה מהמזרון הנמוך

מתחת למיטה של יועד על שתי רגליים ויצאה בהליכה מהחדר.

ואני כולי התמוגגות.  כמובן שהיו נפילות על הטוסיק, אבל מאז היא חוצה את

הסלון (הדי גדול) בלי בעיות (כמעט).  

 

אתמול, בדרכנו לקחת את יועד מהגן, ביושבה על העגלה, היא ראתה חתול

ואז עשתה: אההההההה צווחני כזה.  שאמור להשמע כמו יללה, או אמור להשמע כמו צליל כזה שאומר: אמא, אני יודעת שזה משהו כזה שעושה קולות, רק לא יודעת בדיוק מה השם של הדבר הזה ולא יודעת איזה קול.

רק יודעת, מתוכי שצריך לעשות מן קול כזה כשאני רואה את הדבר הזה.

מעולם לא לימדתי אותה שכשרואים חתול, לעשות מיאהו..

(היא בדיוק עכשיו מפעילה צעצוע שעושה מיאווו איך שכותבים את זה)

יש בה ידיעה פנימית לגבי כל מיני דברים. מדהימה אותנו.

מאז אתמול כמובן, אני שואלת אותה איך עושה חתול, והיא עונה באותה הצווחה הזאת.   מיד לימדתי אותה איך גם עושה כלב והיא התגלגלה מצחוק.

 

שתי שיניים נוספות יוצאות.  באופן יוצא דופן אני חושבת.

לא שתיים באותו הצד כמו שהיה עם השתיים העליונות והשתיים התחתונות.

אלא אחת למעלה ואחת למטה.  מוזר..         כשהחמישית יצאה, היא כאבה מאוד, עברה יומיים של ריור בלתי פוסק ויללות של כאב, ואז באחת, זה פסק.

כל החלפת החולצות והכאב.  יצאה שן. השישית יצאה בלי סימנים יוצאי דופן.

היא עושה שלום, כשאנשים הולכים, מוסרת נשיקות באויר ובכלל ילדה מקסימה

שאוכלים אותה ואת בשרה הרך והבשרני.

אה, היא יודעת להגיד תודה בכל פעם שהיא מקבלת משהו, או בכל פעם שהיא רוצה משהו, היא מצביעה ואומרת תודה תודה...  עד שהיא מקבלת אותו.

אבא שלה אומר לי שהצליחה לי המילה הזאת, שלימדתי אותה.

נסיכה מחונכת.

טוב, היא גם יודעת לקחת בלי לשאול.  במיוחד את כל מה שיועד משחק איתו.

זה מעצבן אותו יופי יופי.   אבל היא רוצה בדיוק את מה שהוא לקח.

וגם הפוך לגביו.

 

 

יועד עושה לי בית ספר גבוה מאוד.

בשבועות האחרונים, זה הרבה מאוד דווקא, הרבה כעסים ואלימות מצידו.

בסוף השבוע האחרון כל כך כעסתי עליו שמאז, אני עם דפיקות לב ודופק לא סדיר, לפחות באופן סובייקטיבי.  זה מקשה עליי את החיים מאוד.

מאז אני נושמת קצת קשה ועמוק כל כמה דקות.

יתכן שאצטרך עזרה בקרוב. בשביל שנינו.

ברור שזאת תשומת לב שהוא לא מקבל כמו פעם.  הכל סביב אן.

צריכה למצוא זמן רק בשבילו. חייבת.

ואין לי חשק לדבר על זה.

יאללה שלום.

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 2/7/2008 14:06  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



16,726
הבלוג משוייך לקטגוריות: הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של יועד ו-אָן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של יועד ו-אָן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)