לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אמא טריה


"את נראית כמו ילדה עם ילד.."
Avatarכינוי: 

בת: 52

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

עדכון חם


עכשיו היא גם הכריזה:  'אֶ-תי קקי'  (יש לי קקי)

אצנו רצנו לאסלה, ובלי שום בעיות, הביאה אותה ביציאה.

 

היא החליטה שהגיע הזמן.  ולהבדיל מיועד, עם הרבה מאוד שמחה על האירוע.

 

יאללה, שלום.

נכתב על ידי , 28/5/2009 17:22  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פיפי באסלה


לכל קוראי הבלוג, מצטערת על הכותרת, זהו בלוג על ילדים קטנים בעיקר  

 

אז החל מהיום, אן פתאום התחילה להודיע שיש לה פיפי ולהצביע בידה על החלק בגוף ממנו משתינים.

 

'יש לך פיפי?'

'כן'

רוצה ללכת לעשות פיפי בסיר?'

'לא'

רוצה לעשות פיפי באסלה?'

'כן!'

לוקחת אותה לשירותים ומושיבה אותה על הישבנון, שכבר שכח איך נראה אור יום, לשימוש חוזר.

זרם פיפי נשמע באסלה.

צהלות שמחה שלי ושלה.

 

'אן, לכי תגידי לאבא שעשית פיפי באסלה'.

רצה עם הטוסיק הדשן שלה למטבח 'אבא, תיתי פיפי.'

אבא שמח וחופן את כולה אליו.

 

מהיום קצת פחות חיתולים במשך היום

ת-ו-ד-ה   ל-א-ל    על כך!!!

 

חדל סדר פיפי על הרצפה בכל פעם שהיא מרגישה צורך

הרי ממילא חשבתי להתחיל גמילה הדרגתית עכשיו, כשהקיץ מגיע והיא מסתובבת לה

רוב היום עירומה ומאושרת.

 

ייפי!   (פיפי)

 

 

 

אה, כן

יום ההולדת שלה היה שמח ומוצלח ביותר.

אין לי כוח או תוכנה זמינה להקטנת תמונות.

את כולן ממילא העליתי לפייסבוק.

 

ח ג   ש מ ח !

 

 

נכתב על ידי , 28/5/2009 16:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בימים כתיקונם, אני אדם מאוד ביישן. מתהלכת על הכדור כשכל הזמן מבקשת להיות שקופה.

(אחר כך מתפלאת שאין לי חברות..)  מצד אחד.

מצד שני, מבקשת הכרה כמו כולם. (נחמדה רוב הזמן, סימפטית וחומלת).

 

הילדים שלי יצאו כמוני.

יועד היה באמת ביישן. ואני שמחה לומר היה, כי בשנה האחרונה זה לא יאמן איזה שינוי חל בו.

כשנכנסים אנשים הביתה, הוא מייד מתחיל לדבר איתם ולשתף אותם כאילו אכלו יחד מאותו המסטינג

(מי המציא את המילה הזאת?) מאז ומתמיד.

 

אתמול יצאנו לעשות כמה סידורים, ילדיי ואני (אחגוג מחר לאן מסיבת יום הולדת, לראשונה בחיי. בחיי

האימהיים).  במעלה הרחוב נסעה לה אשה בכסא גלגלים ממונע, דבר כשלעצמו סיקרן את יועד.

הוא מייד רץ בקלילות לכיוונה וכשהגיע אליה, נפגשו מבטם לכמה שניות כשהוא מתאים את הריצה הקלילה

שלו למהירות שבה הכסא נוסע.

ואז הוא אמר לה בחיוך: אני יכול להשיג אותך.

מיד הרגשתי התפעלות על התמימות היָלדית המקסימה הזאת.

שמחתי שהוא הלך לדבר איתה.

היא אמרה לו משהו, ותוך שתי שניות הוא נעצר, חזר ללכת לצידי כששום חיוך כבר לא מרוח על פניו.

שאלתי אותו מה היא ענתה לו.  הוא ענה:  בטח.

 

שאלתי את עצמי האם חייכה אליו והתכוונה ל: 'בטח שאתה יכול'?

או שמא ל: ' בטח בטח ילד נודניק'...

 

הרגשתי צביטה גדולה בלב.

נכתב על ידי , 8/5/2009 08:24  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קטנות


אן מתכרבלת איתי ואומרת 'חם ונעימה'.   והפרשנות שלי כמובן היא  חם ונָ-אִמא.  

 

לפני חצי שעה יועד ואני אפינו עוגת שוקולד. תוך כדי כך הוא אומר לי: אמא חבל שלא כל יום יש זיקוקים.

אמרתי לו שאם היה כל יום זיקוקים הוא לא היה מתלהב מזה ,וזה היה הופך למשעמם.

 

עכשיו, תוך כדי שאנחנו יושבים בסלון ומריחים את העוגה נאפית בתנור, אנחנו רואים זיקוקין מאזור הקניון!

 

יועד אמר בהתלהבות:  ידעתי ידעתי!   אמא, ידעתי שיהיו זיקוקים!  

 

 

 

 

נכתב על ידי , 5/5/2009 21:45  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





16,726
הבלוג משוייך לקטגוריות: הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של יועד ו-אָן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של יועד ו-אָן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)