לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אמא טריה


"את נראית כמו ילדה עם ילד.."
Avatarכינוי: 

בת: 52

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

סנדלים וורודים


ואם עוד איזו מוכרת בחנות תגיד לי שהצבע הזה פסה, אני חונקת אותה.

 

 





 

מתיקות בכובע

 

 

 

נכתב על ידי , 17/8/2008 21:11  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




נו.  הילדה גאון.

 

מבינה כמעט כל מה שמדברים אליה.

 

אן תגידי אבא  (טוב ברור, כל ילד אומר אבא כבר בגיל שבועיים...)

 

אן:  אבא

תגידי אמא

אן: אָמה

תגידי סבתא

אן: תתה

תגידי סבא

אן: בּבּה

תגידי יועד

אן: אדה  (בהתחלה כולנו היינו אדה.   עכשיו רק יועד הוא אדה).

 

איפה אף?

אן: מצביעה על האף שלה ואומרת: דה.

איפה אן?

אן: מצביעה על עצמה ואומרת: דה.

איפה ידיים?

אן: מרימה ידיים כדי להראות.

איפה רגליים של אן?

אן: מתכופפת ומצביעה בשתי ידיים על הרגליים שלה: דה!

 

אבא שלה חוזר מהעבודה. יועד ואן רצים לדלת. (אן הולכת הליכה ברווזית מהירה לכיוון הדלת)

יועד:  אבאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!

אן:  אבא.   אבא.   אבא.   אבא.   אבא.

 

אן, לכי תתני נשיקה לאמא

 

היא עושה סיבוב במקום, מדדה לכיווני ומגישה לי את הפרצוף המקסים שלה

ואותה אני מנשקת כל כך הרבה פעמים וטובעת בתוך הצוואר שלה.  אחחחחחחח.... הסנפה ממושכת........................סמים קשים.  סם החיים.

 

אן לכי לאבא ותתני לו נשיקה.

 

וכך היא מדדה חזרה לאבא ונותנת נשיקות.

 

יותר מאוחר, היא מגיחה לסלון עם זוג סנדלים שלי אחת בכל יד.

 

אן, כפרה עלייך, לכי לחדר שינה ותחזירי את הסנדלים.

שימי את הנעליים בחדר, אני חוזרת קצת אחרת, כדי שהיא תבין מעוד כיוון.

 

היא מביטה בי ומעכלת.  מסתובבת והולכת לחדר.

ותוך כמה שניות אני שומעת את הסנדלים נזרקים שם..

אני רצה אחריה ומריעה לה, מחבקת את הקטנה שלי שמתחת לאף שלי

למדה עברית בלי שבכלל שמנו לב.

מה זה למדה עברית..  למדה שפה.  מוח של תינוקות זה דבר מדהים פשוט.

כמות המידע שנכנס ונאגר שם, הוא בלתי נדלה.

 

אם היא רעבה, היא מגיעה אליי למטבח, נצמדת אליי ואומרת: אָההממ!

אם היא רואה מישהו אוכל ורוצה גם, אז כנ"ל.

 

אם היא רואה אותי מצחצחת ליועד שיניים, היא מצביעה לכיוון הכיור ומבקשת

את מברשת השיניים שלה בצווחות.   כשהיא מקבלת, היא מכניסה לפה ועושה

תנועות צחצוח מצחיקות.

 

הייתי במטבח היום ומרחוק שמעתי אותה אומרת:

בדבדגבהגדבהדגבהבה

 

הפסקה.

 

ושוב:  דבגהגבדהגבגבדגבה

 

הפסקה.

 

ושוב:  דגהבהגהדבגהבהבהגבדהבה

 

הלכתי לראות מה היא עושה.

 

ראיתי אותה יושבת על כרית במיטה של יועד ומדברת בטלפון סלולרי*..

פשוט מחקה אותנו מדברים..  מצחיקולה. 

 

אן עשית קקי?

אן:  תָתְן..

 

 

והיא כמובן לא מוותרת על מקלחת משותפת איתי.

אין מצב שאתקלח לבד.

היא באה, פותחת את המקלחון ונכנסת.  איך שהיא.

היא מסתכלת עליי ומושכת בחולצה, כלומר:  תפשיטי אותי!

 

 

למות למות עליה.

 

יאללה, לישון.

 

שלום.

 

 

הסלולרי שהוזכר קודם, הוא סלולרי ישן שלא עובד ונטול סוללה.

כך שלא מקרין.   אמיתי, אבל כבר לא.

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 5/8/2008 03:46  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יולי 2007:   אמא, תני לי להחזיק אותה קצת.

 

 

 

יולי 2008:  אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!   תקחי אותה מפה, היא מפריעה לי!!!!!!   

נכתב על ידי , 1/8/2008 02:37  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





16,726
הבלוג משוייך לקטגוריות: הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של יועד ו-אָן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של יועד ו-אָן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)