לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אמא טריה


"את נראית כמו ילדה עם ילד.."
Avatarכינוי: 

בת: 52

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

בזאר


אני מארגנת בזאר, באחת מהשבתות הקרובות, או אם לא מתאפשר לשומרי השבת שביננו שירצו גם, אז גם בשישי לקראת צהריים, אצלי בבית.

 

המטרה:  החלפה של בגדי ילדים בעיקר שכבר לא עולים על ילדיי/ילדכם ושאנחנו מעוניינים לתת ו/או לקבל אחרים במקומם.

 

יש לי די הרבה שקיות בגדים עם מידות שונות, קיץ וחורף.

וכמובן שגם אני מעוניינת בבגדים לילדיי לשנים הבאות.

 

הרעיון הוא שכל אחד יביא את מה שיש לו.  מה שקרוע, מוכתם או בלוי מדי

יש מתקנים למחזור בגדים ושם מקומם.

לכאן יגיעו בגדים ראויים ללבישה.

המידות שיש לי הם עד גיל 4.  בעיקר לבנים, אך גם מעט לבנות.

 

חשוב לי לציין, שהבחירה לקחת ולתת היא חופשית לגמרי.

אני לא סופרת מי לקח מה ולא עושה חשבון לאף אחד.

כל מי שרוצה לקחת ואין לו מה לתת, מוזמן גם.

- בתום הבזאר, מי שמעוניין לקחת את בגדיו חזרה ולתת הלאה - בבקשה.

- כל מה שישאר, ואני מקווה שלא ישאר - יתרם לויצ"ו, גני ילדים, או כל גוף

  אחר, עפ"י בחירה אישית.

 

עד היום פשוט תרמתי בגדים, השווים לא מעט כסף אם יותר לי לציין

בלי לדרוש שום תמורה.  גם עכשיו אני לא רוצה כסף, אלא פשוט להחליף.

אני חושבת שזה יכול לשרת את כולם בצורה מכובדת.  לא?

 

כל מי שמעוניין יכתוב לי מייל ל:  [email protected]

וכשתתארגן קבוצה, נחליט יחד על תאריך שאפרסם כאן.

 

לשאלות נוספות אשמח להגיב בחלון התגובות.

נכתב על ידי , 1/9/2008 23:29  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





16,726
הבלוג משוייך לקטגוריות: הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא של יועד ו-אָן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא של יועד ו-אָן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)