לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חלומות נעורים...


נו...אממממ...שכחתי...נו תקראו ותגידו מה דעתכם

כינוי:  BaByrock

בת: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

תלולה ושמה חשק


מי שנתן את ידו בי

מי רקע את רגלו בדלתי

מי שנישק את זרועתי

מי שהיה לצידי עד בלי די

מי שנתן את אורו בחלון

מי שהפיץ את היום

מי שלקח ממני את חירותי

מי שלא נתן לי את נשימתי

מי שתלה את עצמו עליי

מי שרדף אחריי

מי שחדר עמוק לעצמותיי

ועדיין לא מצאתי בך

לא נגעתי בך

באת במהרה

והלכת כמו שבאת הנה

כמו רוח סערה סובבת אותי

לימדת אותי בחלקיקים

ולא נשארתי מאופקת

ואני עדיין מחפשת

בשבילים

נכתב על ידי BaByrock , 16/10/2007 09:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



809
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBaByrock אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BaByrock ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)