לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איזה יום נפלא היום היי!


ולרגע זה נראה לי כלכך אפשרי, פשוט להמריא...

כינוי: 

בת: 35

ICQ: 102105061 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008




I know it's over
And it never really began
But in my heart it was so real
And you even spoke to me, and said :
"If you're so funny
Then why are you on your own tonight ?
And if you're so clever
Then why are you on your own tonight ?
If you're so very entertaining
Then why are you on your own tonight ?
If you're so very good-looking
Why do you sleep alone tonight ?
I know ...

'Cause tonight is just like any other night
That's why you're on your own tonight
With your triumphs and your charms
While they're in each other's arms..."
It's so easy to laugh
It's so easy to hate
It takes strength to be gentle and kind

[the smiths]

בא לי לשים את הפרצוף ההעצוב למעלה אבל.. זה רק פרצוף שאפשר למחוק אותו

ובא לי למחוק את המצב הזה..

בא לי למחוק את האנשים האלו

ושלא יהיה לי אכפת בכלל. שזה לא יכאב

אבל זה כואב.. ממש כואב. וזה מעליב וזה פוגע וזה אני אני אני

ואני לא מצליחה אפילו לשכנע את עצמי שאני האשמה

כי באמת שניסיתי לעשות הכי טוב שיכלתי

וזה לא עובד

"לא מספיק טוב היא אומרת,

אני לא מספיק טובה"


 

נכתב על ידי , 13/9/2008 23:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,431
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבּוּלִי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בּוּלִי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)