לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


whatever comes your way, no matter what they say, always let your soul shine. no matter what they do, you know it up to you, always let your soul shine
Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2017

קטע כזה


יש לי קטע כזה לרצות את מה שאני לא יכולה לקבל. לחפש את מה שאין לי או מה שאני לא חלק ממנו, ולרצות להגיע אליו, להשיג אותו.

לפעמים אחרי שאני משיגה את הדבר, אני מבינה שזה לא היה כזה ביג דיל, שהדבר לא כזה זוהר וכיף כמו שחשבתי.

יש מקרים בהם אני מבינה שלא כדאי לי בכלל לרצות להשיג את הדבר, כי הוא לא דבר טוב, ומה שיש לי בידיים מספיק טוב בלי שארצה משהו אחר בנוסף.

במקרים אחרים אני יודעת שהדבר שאותו אני רוצה אולי לא כזה טוב לי, שכשאשיג אותו לא יהיה כזה הבדל בין אם יהיה לי אותו או לא, אבל אני רוצה אותו בכל זאת. האם זה האתגר? האם זה מה שאני לא משחררת ממנו? כי כזאת אני? של סימון יעדים והשגתם? או שמא זה אגו? הרצון לנצח? התחרותיות שלי?

קשה לי מאוד לקבל לא, אבל יותר מזה - קשה לי לקבל חוסר תשובה, או חוסר תגובה.

תמיד אהבתי שדברים סגורים, זה הרבה יותר קל, הרבה יותר נוח, הרבה יותר שלם בהרגשה. כשמשהו נשאר פתוח אתה יכול להתעורר גם בעוד שנתיים ולחשוב על העניין, להישאר בחוסר שקט, חוסר מנוחה. גם אם הוא כבר לא אמור להיות רלוונטי כלפיך יותר.

אבל... לפעמים אני עושה את כל מה שיכולתי לעשות, והכדור בידיים של הצד השני. אם הוא לא מרים אותו, מה אני כבר יכולה לעשות מהצד שלי? רק לקוות שירים אותו, ולא משנה מה יחליט - לזרוק אותו בחזרה לצד שלי, או לזרוק אותו לפח. העיקר שיחליט ויתן לי לדעת.

נכתב על ידי , 24/2/2017 00:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,654
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לC note אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על C note ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)