כמה שאני כבר חולמת על החופש...
אני אפילו מסתפקת במועט! לא צריכה חופש מוחלט, מוכנה בהחלט להתפשר על למידה גם במשך החופש (שמבחינתי מתחיל מיום חמישי הבא).
מה שבאמת מושך אותי הוא הטייטל הזה: "חופש".
הרי איזה אסוציאציות המילה "חופש" יוצרת כרגע עבורי? בית, משפחה, לחץ מופחת, החלטות חדשות, בריכה, ספורט, טיולים, חבר/ים, השקעה... הזדמנות להתחיל מחדש!
באמת שבאמת שבאמת שלא יהיה לי חופש אמיתי! עד ה-21 לאוגוסט עדיין אצטרך ללמוד למועדי ה-ב' ובנוסף, מה-10 לאוגוסט מתחיל סימסטר הקיץ בו אלמד פיזיקה במכללה בימי רביעי וחמישי ואף אצטרך לשקוד במרץ על שיעורי הבית (החלטה חדשה!) ואולי אף להעזר בשיעורים פרטיים.
אך עדיין אני מצליחה לראות את החופש משרבב לו את ראשו מבין ערימת החובות שהפלתי על עצמי ומבטיח לי הנאה.
אני דווקא שמחה שלא אצטרך להעביר את החופש בבטלה גמורה וללא שום חובות, שכן אני בהחלט מסוגלת לראות את עצמי רובצת במשך חודש-חודשיים על הספה, מול הטלוויזיה/מחשב ולא מוציאה את קצה אפי מהבית.
אמנם, אילולא הייתי עושה סימסטר קיץ, הייתי הולכת לעשות טירונות למשך חודש וקצת, אך גם זה לא כזה בוער לי פתאום (למרות שפעם רק רציתי כבר להיות במדים הללו ולעבור את החוויה המיוחדת הזו) וכרגע אני לא ששה ורצה לנקות שירותים, לעשות מטבח ולקבל צעקות ממפקדים שקטנים ממני בשנה-שנתיים. זה בהחלט יכול לחכות עוד שנה (אני עדיין מצפה לחוויה הזו לשם ההבהרה).
ובכן, התוכניות שלי ל"חופש" שלי, הבא עלי מאוד לטובה שכן כרגע אני טרוטת עיניים ומוח, הן כדלקמן (ואם אני לא יבצע אותם אני ירביץ לי מכות אחושרמוטה
):
-לנסוע כל יום לבריכה באופניים ושם לשחות רק שחיית חתירה במשך שעה (+להשתזף!).
-להתאמן בכינור ולנגן עם חברתי דואטים עליזים יותר ופחות.
-ללמוד בהשקעה ובמסירות פיזיקה ולא לחפף אפילו קצת.
-ללמוד טוב גם למועדי ב' על מנת לשמור על ממוצע ציונים סביר.
-לשמור את סופי השבוע פנויים בשביל החבר הממורמר.
-אף לנסוע איתו לסחנה.
-לעשות קייאקים עם חבריי במכללה.
-לנסוע לצימר עם החבר הממורמר.
-אולי אפילו לנסוע בשלב כלשהו עם ההורים ואחי לספרד (אם כי נמוכים הסיכויים שהם יקחו אותי איתם בשל לימודיי).
-לבקר את סבתא בירושליים ואולי אף לקבוע פגישה עם הבתדודה הגדולה והסוררת לאיזה שופינג קטן (הפעם אני אשתדל לא להסחב עם תרמיל גדול ממני וכבד כמו תינוק של היפופוטם!).

חוץ מהתוכניות היפות והטובות, אנצל במה זו להתמרמרות קצרה.
על שום מה ולמה עלולה להווצר בי מרירות?
כמובן - עונת המבחנים המבחילה הזו!
חזרתי לפני כשעתיים ממבחן במעגלים ספרתיים (נו, אלקטרוניקה וזה), כאשר יצאתי שעה לפני הזמן.
כל הכבוד לי! כנראה ידעתי את החומר כ"כ טוב עד שהסתפקתי בשעתיים במקום בשלוש!
האמנם?
ובכן לא.
לא ולא. לא לא לא.
התיאור הבא מתאים הרבה יותר (ועושה לי דה-ז'ה-וו מהמבחן בפיזיקה בו קיבלתי 10... מתוך 100): אני יושבת לי בייאוש ומנסה לפתור את שלושת התרגילים המעיקים, מנסה להוסיף עוד מילה פה, עוד סעיף שם... מדפדפת מעט בדף הנוסחאות, אולי אוכל למצוא שם אוצר (העדפה לנפט כי המחירים בשמיים), יושבת וחושבת לי על הא ודה, מהרהרת במשמעות קיומי העלוב...
בעוד מסביבי אנשים כותבים, מוחקים, ממלאים מחברות בלחץ קדחני ובמרץ בלתי נלאה, מבקשים מהמשגיחה עוד מחברת כי הנוכחית נגמרה כבר 
ואני עדיין יושבת... בוהה לי קצת במבחן, בוהה קצת במעט שכתבתי שבספק אם מילה ממנו נכונה (טוב, לפחות ללא שגיעוט קתיב, מפני שאני משתדלת לשמור על רמה גבוהה במיוחד במבחנים שלי) ופשוט מחכה. מחכה שיעברו כבר שעתיים מהמבחן כדי שאוכל לומר - ניסיתי - ולהמשיך הלאה בחיי הנלוזים.
(להגנתי יאמר, שביום שלפני המבחן במעגלים, היה לי מבחן במשוואות דיפרנצאליות והקדשתי את מלוא זמני להתכוננות אליו. מצד שני, בשבוע שעבר התבטלתי כהוגן בביתי במקום ללמוד למעגלים).
כעת נותר לי ללמוד למבחן בתכנות, אשר יתקיים ביום ראשון ואז להחליט אם אני רוצה לשפר את הציון בחדו"א (שיצא תקוע בין ציון רע לטוב ועל כן אני מתלבטת קשות). לאחר מכן יתחיל ה"חופש", אתפנה לי מהמעונות ואחזור לגור בביתי הקט בו אלמד למועדי ה-ב' האחרים שיש לי ואנסה למצוא קצת חיים עבורי.
וכעת אפנה לשינה המנחמת (כי תכנונים לחוד ומעשים לחוד
).

עצוב: ראיתי אצלה שבבלוג הזה נפטרה ילדה בת 16 מאנורקסיה. הבלוג שלה אמנם קצר אך עצוב ואני חושבת שאף מעביר את המסר שבגללו הוא נפתח - זה לא משחק, זו פגיעה עצמית מסוכנת מאוד.