לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


המקום שלי. הדברים שלי. העולם שלי.

כינוי:  יעלה!

בת: 35

MSN: 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

בלו- יהי זכרך ברוך


בלו יקר, הלכת כל כך מהר. בלי שסבלת.

בלו יקר, אתה עכשיו בגן עדן, אתה עכשיו מלאך.

בלו יקר, אלה מילות פרידה. הרוח שלך מרחפת בשמים ואתה קבור באדמה.

בלו יקר, הכל קרה בפתאומיות, ומייד עזרתי לאמא ולך.

בלו יקר, חזרתי כדי להיפרד.

בלו יקר, לא הספקתי להיפרד ממךכמו שצריך, אלא רק ליטפתי אותך ונתתי נשיקה.

בלו יקר, עדיף לך ככה, כי כל דרך אחרת הייתה כרוכה בסבל, גם שלך, גם של אמא, וגם שלי.

בלו יקר, אל תכעס שלא באתי. רציתי לבוא. אמא רצתה שאשאר בבית שכשהיא תחזור תוכל לבכות עליי.

בלו יקר, שושה מתגעגעת אליך. היא לא מבינה לאן נעלמת.

בלו יקר, היום הלכנו לבקר את אמא, וחיכינו שתצא אלינו מהמיטה החמה שלך.

בלו יקר, אנחנו שומרים על המיטה שלך חמה, ומעכשיו שושה תישן בה.

בלו יקר, השקט שורר והבית עכשיו קר וקודר.

בלו יקר, הלב כואב.

בלו יקר, אתה חסר.

בלו יקר, אתה עכשיו עם חברים מסביבך בבית החדש שלך.

בלו יקר, אמא סיפרה לי שהבית כל כך יפה, שכשישימו את המצבה, אבוא לבקר.

בלו יקר, אמא ואני לא מפסיקות לבכות.

בלו יקר, תשמור עלינו מלמעלה, ותחייך כמו שכל החיים שלך חייכת.

בלו יקר, אני אהבתי אותך, אני אוהבת אותך, ואני תמיד יאהב אותך.

בלו יקר, הלב כואב.

בלו יקר, אתה חסר.

 

בלו יקר, אני תמיד יאהב אותך.

בלו יקר, אני תמיד אזכור אותך.

בלו יקר, אתה נצור בליבי.

 

 

 

 

יהי זכרך ברוך לעד.

 

 

נכתב על ידי יעלה! , 10/8/2007 12:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,656
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליעלה! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יעלה! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)