לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בשיטה הזו

מיקוד בטח לא יהיה כאן


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2003

קצת על עצמי לספר ידעתי, בכל זאת


בלוגים, מי שכבר כתב במסגרות פורמליות יותר, הם מקום מפחיד למדי. פתאום אין עורך שיסנן לך את החומרים שלכאורה לא מעניינים, פתאום אין קטגוריה פורומית שבתוכה אפשר לכתוב מתוך הכרת הגבולות. בניגוד לפורומים, כאן אין אפילו מי שכבר העלה הודעה שאתה מרגיש את הצורך הבוער להגיב עליה. כמו אליסה בבור, אין שום דבר שיחזיק אותך מלבד האמונה שבסופו של דבר יבוא לואיס קרול וינחית אותך על מצע רך.
 
אחרי שלושה ימים של פוסטים ענייניים להחריד, אולי הגיעה השעה להגיד מי אני. אני צביקה, למרבה הפלא, וּבְיומיומי אני עורך משמרות באתר תרבות טכנולוגית וכותב ביקורות קולנוע לאתר תרבות - שניהם מבית נענע. מדי פעם אני גם מחלטר בעלונים בתשלום שלהם, ואם יהיה אישור מהבוסים, אני אנסה לשחרר איזה לינק פה ושם.  בין לבין אני מנסה ללמוד כלכלה וסוציולוגיה באוניברסיטה הפתוחה.
 
קשה לי להגדיר מה בדיוק אני מנסה לעשות כאן. אני בוודאי אנסה להגיד חלק ממה שיש לי להגיד, בהנתן הזמן. אני בוודאי אנסה לחשוף את מי שלא חורש את הבלוגספירה העולמית לפיסות מידע שלא מקבלות חשיפה בעיתונות העברית, כולל זו המקוונת. אני בהחלט אנסה לאתגר את עצמי, ולנסות לאתגר את קהילת הבלוגים המקומית, שלדעתי (כן, אמרתי את זה כבר) סובלת מחד-מימדיות מסוימת. מעבר לקווים המאוד גסים הללו, אין לי שמץ של מושג מה יקרה כאן. רק מקריאה חוזרת של הפוסטים משלושת ימי הבלוג שכבר צברתי, אני מרגיש חוסר אחידות מזעזעת. אני עדיין מייחס את זה לראשוניות של הבלוגיזם לגבי, ומסרב בתוף לייחס את חוסר המיקוד הזה לאישיות המאוד לא ממוקדת שלי, שנעה תדיר בין נושאים ובין הפנימי לחיצוני.
 
לא ברור לי אם המקום הזה צריך להיות גם מרכז איסוף לינקים לכתבות שלי במקומות אחרים. כרגע, עד שיוחלט אחרת, כנראה שהבלוג ימלא גם הפונקציה הזו. וכמו כדי לחנוך את הפונקציה, עלתה היום ביקורת (אוהדת להפליא) שלי על הסרט "אבא שחור לבן", שישודר בשישי בערב בערוץ 4 של הכבלים. נקווה שמי שיהין וילחץ לא ישתעמם. ואם כבר אהבתם, אז הנה ארכיון קטן של חלק ממה שכבר כתבתי לאתר התרבות של נענע.
 
ודי על עצמי. מחר (שזה כבר היום, שתיים וחצי בלילה), אם יהיה זמן,  נעלה כאן וידוי של מצביעת "שינוי" הראשונה אי פעם, מתוך דו שיח שניהלה בשנות השלושים למאה הקודמת. א גיטע שאבעס שתהיה, בכל מקרה.
נכתב על ידי , 17/1/2003 02:17  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




50,281
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצביק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצביק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)