לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בשיטה הזו

מיקוד בטח לא יהיה כאן


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2003

שאר הטבעות


לפני חודש ומעט פורסמה ביקורת לא אוהדת במיוחד שלי על "שר הטבעות: שני הצריחים". הביקורת, שנשענה על טינתי המתמשכת לרומנטיקה וזיכתה אותי בתהילת עולם, זיכתה אותי גם בצבר מעריצים חם. כיוון שאני כזה פוץ, גם עניתי להם ברצינות.
 
עכשיו דייב בארי כתב טור מצחיק נורא (ולא אוהד במיוחד) על הסרט (ותודה לאור), ומסתבר שגם לו זה עזר למצוא כמה מעריצים. כיוון שהוא לא פוץ, זו היתה התגובה שהשאיר בבלוג החדש שלו, תחת הכותרת "התנצלות":
 
To all of the irate Tolkien fans who were very offended by my column on the Lord of the Rings II, I just want to say, with sincerity and humility: Get a life.

אימצתי.
 
ועוד שתי קטנטנות על שר הטבעות והבחירות:
 
שמתם לב לשם הסימבולי להפליא של לגולאס גרינליף? (ותודה לוולוריה)
 
ונמצאה התשובה למי שתהה למה העין של אריק נראתה היום כמו זו של סאורון.
נכתב על ידי , 29/1/2003 04:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




50,282
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצביק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצביק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)