לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בשיטה הזו

מיקוד בטח לא יהיה כאן


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2003

אֵבֶל


אני כבר לא מפעיל את הרדיו בפיגועים, שלא לדבר על טלוויזיה. כשעל המסך מופיעה הודעה ממישהו, שהיה חייב למסור לי דיווח ראשוני, אני מהנהן לשונית ורושם לעצמי לחזור מאוחר יותר הערב לעמוד הראשי של ynet או "הארץ", כדי לקבל את המספרים. רק מספרים. לסיפורים אטמתי את עצמי הרמטית.
 
בסיפור של אילן רמון פספסתי. הסיפור של רמון, כמו סיפוריהם של האנשים שאתה מאבד אחרי שהכרת, נכפה עליך בעורמה. אתה נתת לאנשים האלה להכנס לך ללב, והם לא טרחו לספר לך שהם הולכים למות. להיפך. אם משהו משך אותך בהם זו היתה היחודיות של החיים שלהם. הבניזונות.
 
ואילן רמון היה חתיכת סיפור מיוחד. איש עולה לחלל, נושא על גבו אינסוף סמלים. אפילו אני, איש עם סבלנות אפסית לקרנבלים הלאומיים של עמישראל, מצאתי את עצמי מתרגש מנגיעות קטנות של הסיפור הזה. הנה הציור שהוא לקח איתו, פה הרבנים נצטרכו לשאול את עצמם איך נראית השבת בחלל. סיפור כזה, שאתה בונה לך ממנו אדם בראשך.
 
והאדם הזה בראש שלך לא רוצה למות כל-כך מהר.
נכתב על ידי , 1/2/2003 17:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




50,282
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצביק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצביק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)