"הבה ונדון כעת במונח פצצה, ואני אדבר כאדם נייטרלי. נניח שיש שני אנשים או שני צדדים... לאחד יש פצצה וגם לשני יש פצצה. הצד הראשון רוצה להרוג את הצד השני והוא מחפש אמצעי להעביר את הפצצה הזו ומוצא שיש לו טיל, תותח, טנק, או מטוס. הוא שם את הפצצה באחד האמצעים האלה והרג כמה מהצד השני. הצד השני רצה לעשות את אותו הדבר, כלומר להעביר את הפצצה כדי להרוג את הצד הראשון. הוא חיפש אמצעי ולא מצא לא תותח, לא טיל, לא טנק ולא מטוס. לכן הוא נאלץ לקחת את הפצצה בידו ולפוצץ אותה. הוא עשה את אותו הדבר, את אותה הפעולה ועם אותה תוצאה, אבל באמצעים שונים. אם אני מתנגד למונח הזה ['פצצות מתאבדים'], הרי שמנקודת מבט נייטרלית, אני מגנה את שני הצדדים בצורה שווה. אם אנו מקבלים את [ההנחה] הזו, אז מה ההבדל? לצד הראשון יש מדינה בעוד שלצד השני אין מדינה. לצד הראשון יש צבא ואילו לצד השני אין צבא. הצד הראשון הוא כובש והצד השני אדמתו כבושה. הצד הראשון הוא זה שהתחיל והצד השני הלך בעקבותיו. הצד הראשון הוא הסיבה והצד השני הוא התוצאה. אם אתה רוצה לטפל במשהו, אין זה הגיוני שתטפל בתוצאה; עליך לטפל בסיבה. עליכם לגנות את הסיבה ואז תגיעו לשלום עליו אתם מדברים."