לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בשיטה הזו

מיקוד בטח לא יהיה כאן


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2003

דו גדיא


1. יהיר שיא, אני רואה את עצמי עכשיו כמו סוג של חלוצון. כשבאנו, הגם שהנוף היה רחוק מלהיות שממה, הרי שחסרה בו איכות מסויימת, שרצינו שתהיה שם. אז פתחנו את הבלוגים שלנו, ואחר-כך הצלחתי להדליק את הברוכינים לעשות הצעד הבא (זה באמת לא היה קשה במיוחד. כולה להעלות את הרעיון, ובום). בעוד ארבע שנים אפשר יהיה לדעת מה התחיל פה, ואם הוא משנה בכלל. אבל בינתיים אני מרוצה.
 
2. אני מרוצה כי אני יכול להתחיל לדבר עם בלוגרים דרך הבלוגים שלנו. בהתחלה, היינו מעטים כל-כך, שאם רצית להגיב למשהו שכתב מישהו בבלוג שלך, הרי שכאן היה הדיון נגמר, מה גם שזה היה מגוחך. מי שקרא אותי, קרא גם את עידו, ומשם את הגברת ועופר. עכשיו זה שונה. יש פתאום עוד כמה מקומות, רחוקים מספיק שרתית וקרובים מספיק נושאית, שאפשר יהיה לדבר על מה שכתב ההוא, מבלי להרגיש מטופש או מיותר. הנה שני דברים שגדי שמשון כתב בבלוג שלו היום, ומחייבים איזו התייחסות.
 
3. נתקל מר שמשון בכתבה על קברי האחים הנחשפים תחת כל עץ רענן וכיאוטי בעיראק שלאחרי מר חוסיין וחבר מרעיו. קורא מר שמשון ונזכר בויכוח קטן שהתנהל בבלוג הזה, בין עבדכם לבין יוענה גונן, בדבר הצידקה שביציאה האמריקנית למלחמה. מביט שמשון אל העצמות היבשות וקובע בדיעבד שכנראה צדקתי אני. היתה זו מלחמה צודקת, אחרי הכל. ואם דרכי החיים לא נפלאות, הרי שהן לפחות מרשימות, ובדיוק היום שואל ג'ון וו. דין, בעל טור משפטי ב-CNN.com, אם המידע האולי שקרי שנתן הנשיא בוש לגבי קיומם של חומרי לחימה להשמדה המונית הוא בסיס להתחלה בתהליכי הדחה. עכשיו לך תחפש צדק וצידקה בעולם. מקסימום מקריות.
 
4. במהלך Mike Bassett, England Manager שאני ומר שמשון ראינו אתמול, ושנבחר על ידו להיות הפותחן הרשמי של מדור בבלוג שלו שיעסוק בסרטי כדורגל, יושב המאמן הלאומי של אנגליה מול הטלוויזיה, צופה במשחק נבחרתו העלובה בפעם המי יודע כמה. ברקע נשמע קולה של אשתו, המספרת ליוצרי הסרט (מדובר במוקומנטרי, כלומר קומדיה בדיונית המתנהלת על פי חוקי סרט תיעודי) כי בעבר יכול היה בעלה להתנתק מהמשחק כשהיה חוזר הביתה, והיום הוא לא. נזכרתי איך בכל ראיון טיפה מעמיק עם אשתו של מאמן כדורגל בכיר, בשלב מסויים קוראת האישה לבעלה לפרוש. האחרונה, אם אני לא טועה, היתה אשתו של דרור קשטן. חרא של ג'וב, מאמן כדורגל. עדיף כבר להיות מח"ט בעזה.
נכתב על ידי , 9/6/2003 02:16  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




50,281
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצביק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצביק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)