לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בשיטה הזו

מיקוד בטח לא יהיה כאן


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2003

גם אני קורא "הצופה" בעירום!






החשיפה לפיה אני כבר אינני בודד במנהגי, הביאה אותי לחשוב על הקמת תנועה, פוליטית אם תרצו, של קוראי "הצופה" בעירום. לא עוד מיעוט מוקצה! לא עוד ציבור נידח! מעתה נלך ברחובות הערים ונאמר בקול גדול: כן, גם אני קורא את עיתון "הצופה" בלבוש אדם, חווה ותינוק.

לפיכך יוצאת מכאן קריאה לכל אחי, לצאת גם הם מהארון, לחשוף את ערוותם המוסרית ולכבס אותה לעיני הקהל. אם אני יכולתי להציב משמנים לבנים ושעירים אל מול פני הציבור, הרי שהאחרון יוכל כבר לעמוד בהכל.


 

3:25 - התחוור לי - אם כבר, אז גם קוראי "הצופה" בסוודר צריכים להפסיק להתבייש.

 

 

נכתב על ידי , 1/7/2003 00:22  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




50,281
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצביק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצביק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)