לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בשיטה הזו

מיקוד בטח לא יהיה כאן


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2003

אוסף


פתחתי תיקיית "נושאים פתוחים" באתרים המועדפים שלי. ממנה אני אמור לשלות מדי פעם נושא לכתיבה. אבל הזו תופחת ותופחת, כמו ערימת ספרים מייאשת, וברור לי שלא בכולה אספיק לטפל כמות שצריך, ולא ברור לי אם אפילו בעשירית ממנה. ובכלל, חוצים הדברים את מסלול ענייני מדי יום, ואם אפשר להעביר לינק בשם מאייצ'טמלו, אולי תבוא גאולה לאינטרנט. אז הנה, פליטה ראשונה:
 
פוסט מצויין של עידו לא-אמין על קרניבורים, צמחוניים והבדיחות הבלתי קורקטיות מבחינה פוליטית שביניהם.
 
דרור גלוברמן ממעריב פתח את "מריץ שורות", בלוג חדש ב"רשימות", וכבר מספיק להעביר שיעור ראשון בכלכלה. שיעור אחר בכלכלה אישית מעבירה מיכל פלד פליישר, שגם לה יש בלוג חדש באותו מקום. ברוכין הבאים.
 
כריסטופר ליידון, עיתונאי ותיק ובלוגר צעיר, מחפש את ההוגה שיאה לבלוגספירה האמריקנית. המועמד שלו - ראלף וולדו אמרסון, שהגה את המשפט "The Shot Heard Round the World" וחיבר כתבים אחרים, שעבדכם מנסה לצרוך לאיטו. מומלץ לקרוא לפחות את המאמר של הארולד בלום על אמרסון, שמכיל כמה ציטטות ראויות לצריכה.
 
משפט היום: גם הפעם מאותו מאמר - "לפני ארון הספרים" של יוסף ליכטנבוים. "אכן דווקא בהיות הקריאה בימינו חסרת מנוחה, חסרת מגמה, חסרת טעם, היא נראית לי מפליאה יותר. אמנם רחוקים אנו לאין קץ מן החובב השקט של הספרות היפה, מן האַמַטיר של המדע הפופולרי, מקריאת רומנים, מקריאת זכרונות, לא כל שכן מקריאת חרוזים. אך דווקא בשל ההתרגשות, בשל חוסר המנוחה, שבו משליכים וחוזרים ומשליכים את הספרים מן היד, בשל החיטוט, החיפוש נראית לי הקריאה בתקופתנו, כעלילת חיים, עלילה הראויה לתשומת לב, שיש בה מעבודת הבורא, כביכול." מופלא, איך הדיה של האינטרנט נשמעים כמעט חמישים שנה אחורה.
 
ובקשה לסיום: חובב דרמה אנוכי, ולכן אם למישהו בכם יש רעיון ללוגו לחלק ה"אוסף" שבבלוג, או אפילו היכולת לבצע את הרעיון, אשמח אם תצרו איתי קשר.
 
די, כתבתי די היום.
 
נכתב על ידי , 3/7/2003 18:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




50,282
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצביק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצביק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)