לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בשיטה הזו

מיקוד בטח לא יהיה כאן


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2003

פסטיש





 תגידו, כמה זמן עוד נחכה למודעות-עץ לחיצות? עד מתי נסתפק באניצי הנייר המשתלשלים מקצה הדף הקורא לנו לשכור דירה ברחוב מעלה יתומים, משל מדובר בפרַנְזים של שטיח קיר עלוב? עד מתי נעבור ברחוב, נראה איזו אמירה מרגשת, ונאלץ לאלץ את מוחנו לחרוט בגלופותיו המחיקות את האמירה, נפציר בו לפלוט את המידע הנחרץ כשנגיע אל המחשב שבביתנו? הרי הרחוב מלא במודעות, בעצים, משופע בעניין, והנשיה מאיימת לבלוע בתהומותיה את היער כולו.

שלוש פעמים, לפחות שלוש פעמים כבר עברתי ליד חת'כת נייר שהכתובת p-files.org כתובה בה. אני לא זוכר מה היה מסביב לה, אבל הוא גרם לי לרצות ללחוץ. אינאעאל הנייר.

אתמול, בעוד אני מתמזג עם ממסד האמנות הישראלי, בוחן לקט מהסרטים שיוקרנו בפסטיבל הקולנוע של ירושלים, נחת בתיבת המייל שלי הלינק האמור. כמעט יומיים חיכה, עד שפגש את העיניים המחייכות שלי, שמצאו מכר ותיק ואובד. השולחת היתה אחת חגית לוי (מעניין אם זה היה ספאם בלתי ממוקד, או חיסול מבוסס מידע מודיעיני), ומסתבר שמדובר ב"פסטיש", אתר "אחרת ביקורת תרבות".

מאוחר בלילה, יש עוד עבודה (ועוד פוסט, אפילו, אבל קצר), אז להגיד שהספקתי לעבור ולהתרשם לגמרי יהיה סתם שקר, אבל לינק-שניים זו חובה מוסרית לאצבעות היד, אז הגענו למדריך המופלא לאידאולוגיה בת שעתנו - או: מה קורה שם בחדרים אפופי הדגלים של מפלגות המחר, כמו למשל ש"סאללה, שהיא "קבוצה של יהודים משיחיים פונדמנטליסטים, המאמינה שהמשיח יבוא רק כשכל א"י תהייה בשילטון המוסלמים. או אז יבוא המשיח, ימותו כל המוסלמים בעינויים נוראיים ואלה שינצלו יהפכו לעבדיהם של היהודים שיקומו לתחייה וימלאו את הארץ על מנת לרדות במוסלמים. אי לכך עוזרים בש"סאללה לחמאס ולג'יהד האיסלמי להשתלט על א"י. אומנם זאת קבוצה קטנה אך היא כבר מדאיגה את השב"כ, שחושש כי היא מנסה להמיט אסון על המדינה מבפנים. יהויכין ברגנשטיין דובר התנועה מגיב בחרפות 'אנחנו רוצים להמיט אסון על המדינה? הרי זאת עיוולת נוראית, אנחנו אלה שרוצים להביא לרנסנס הגדול של העם היהודי וסליחה שאני משאיל ביטויים מהגויים, פשוט לא ממש היו לנו תקופות כאלו'. בתנועה איימו על חייו של הבכיר בשב"כ שהתבטא נגדה ואמרו בתגובה שלא מדובר באיום מכיוון שבמילא האידיאולוגיה שלהם זה להרוג את השילטון היהודי בארץ."

נכתב על ידי , 6/7/2003 01:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר




50,282
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצביק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצביק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)