לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"בלי לומר מילה..."


The more I see, The less I know

כינוי:  דה-מונה

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2005

עבודת אלילים


 

היום השתדלתי להיות יעילה, הרמתי את עצמי מהספרים והלכתי לקוסמטיקאית. עשיתי טיפול 10,000 לגוף האומלל שלי וגיליתי עד כמה צדק רופא הנשים מהולל שלי, שגרם לי לעבור גלולות לטובת עור הפנים שלי. אני חושבת שהחצ'קונים באמת נעלמו להם, ואני עוד במחזור! (:

בכל אופן, משם הרצתי את עצמי לשיעור מעיק במיוחד עם הילדה, לבנק ולבקר חברה בעבודה. כשהגעתי לדירה של קסם כבר הייתי כל כך מותשת מהיעילות הזו, שהחלטתי לנוח קצת. בערב אנחנו הולכים להצגה ואולי גם לשתות משהו קטן לאחריה.

נורא התבאסתי מההתחלה החדשה שהתפוצצה לי בפרצוף. ישבתי בבית וריחמתי על עצמי, פינקתי את עצמי והענקתי לעצמי הרבה חום ואהבה (הקסם מתרוצץ בין שתי העבודות שלו ואין לו פנאי לעזור לי בזה).

קצת לבד לי ואני גם חרמנית נורא. מאז שהוא התחיל עם העבודה השנייה, מפלס הסקס שלי ירד באופן דרמטי מיומית (לפחות) לשבועית (בקושי). אני מבינה הכל, יודעת הכל ועדיין... תמיד קיימת ההרגשה שאולי זו לא רק העבודה.

חברה טובה שלי הלכה היום לאיזה רופאת אליל - קוראת במשהו והיא הדהימה אותה לגמרי. אמרה שמות, תאריכים, אופי של אנשים וקלעה לה בול בפוני. בא לי גם. תמיד הייתי נורא סקפטית כלפי השטויות האלה, אבל יש בי את הסקרנות לדעת אם זה שווה משהו.

אני רוצה לדעת אם לקסם ולי יש עתיד ביחד. אם למרות כל השוני, נמצא את עצמנו בונים ביחד חיים. האם זה באמת מטופש כמו שזה מרגיש לי? ואם אני אדע, האם זו לא תהיה נבואה שמגשימה את עצמה?

אם הייתם יכולים לדעת מה צופן לכם העתיד, הייתם רוצים? האם הידיעה פוגמת בזרימה הטבעית של הדברים?

שיט, כמה שאלות (וזה רק חצי ממה שמתרוצץ לי בראש).

הלכתי לאכול. תחשבו על זה.

 

 

 

 

* אגב, יש לי תור לרנטגן בשבוע הבא, כדי לוודא שאין לי סדק בכף הרגל מהנפילה ההיא עם האופנוע - תודות לעצה של קוקסטה.

נכתב על ידי דה-מונה , 21/7/2005 18:36  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבנץ במגירה ב-21/7/2005 23:31



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדה-מונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דה-מונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)