לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"בלי לומר מילה..."


The more I see, The less I know

כינוי:  דה-מונה

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2005

צרכנות בגרוש


 

בניגוד למגמה הרווחת של חידושי חטיפי שוקולד, ניגשתי אל הפיצוציה הקרובה לביתי ורכשתי לי טעמים מהילדות. בשלל: טעמי, טוויסט, טורטית וכיף כף. את חלק מהטעמים האלה כנראה שהייתי צריכה להשאיר בילדות. הטוויסט היה יבש ומגעיל כמעט כמו הטורטית, על כיף כף נותר לי לומר שהמקור יותר טוב אבל הטעמי, אוי הטעמי, קראנצ'י, עסיסי ומלהיב. הלאה פסקי זמן מהונדסים! הידד לטעמי!

 

השבוע יצאתי לסיבוב בקניון, חמושה בשני כרטיסי אשראי ((יש לי לאומי קארד חדש) ובחשק עז לבזוז חנות או שתיים. יצאתי בידיים ריקות! (גופייה אחת מזארה זה לא נחשב). אין לי מושג איך זה קרה, בחיי. הקניון ידוע כאחד מהמשובחים, יש בו את כל החנויות האהובות עלי ואפילו לא היה צפוץ מדי. נותרה רק מסקנה אחת, המבחר אשם.

אני בחורה נורא מרובעת. מרובעת בצבעים, מרובעת בגזרות ומרובעת באופן כללי. מי לעזאזל המציא את המכנסיים עם החיתול? יש לי כמה שרוואלים כאלה, אבל על מכנס מחויט? מה עבר להם בראש?

וכל מכנסי הברמודה האלה גם לא ממש קשורים למציאות. גועל נפש!

כל מה שכן מצא חן בעיני היה יקר ברמה שלא הצלחתי להביא את עצמי לגהץ את הכרטיס לכבודו. נזכרתי למה אני שונאת שופינג - אני פשוט ענייה מדי לעומת הטעם היוקרתי שלי.

 


 

בעניין קצת אחר, דברים זזים, הזדמנויות צצות אבל בפועל כלום לא באמת קורה. בפועל אני עדיין ממלצרת ושונאת כל רגע. אני לא מבינה, אם זה מריח כמו שינוי, נראה כמו שינוי וזז כמו שינוי - אז איפה הוא לעזאזל?!

 

נכתב על ידי דה-מונה , 11/12/2005 17:34   בקטגוריות עצבים  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חרוטון ב-17/12/2005 22:11



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדה-מונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דה-מונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)