לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"בלי לומר מילה..."


The more I see, The less I know

כינוי:  דה-מונה

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2006

מי טפשה?


 

אתמול פרצתי בחרישת ערב למבחן. קראתי את כל החומר פעמיים, החלטתי שאני יודעת אותו מספיק טוב, שמתי בויילר לבוקר וניסיתי להרדם. לפני מבחני בוקר אני מתקשה להרדם, בעצם, אני מתקשה להרדם באופן כללי.

היום התעוררתי ב-7:00 לפנות בוקר ומיד אחרי צחצוח שיניים-כוס קפה, התיישבתי ליד המחשב לבדוק את מיקום הבחינה.

אתר האינטרנט של המוסד הארור טען שהוא מפרסם חדרי בחינות רק בערב הבחינה. רתחתי וזעמתי, איך אדע באיזה חניון לשים את בובי, אם החארות שכחו לעדכן את האתר.

בעוד אני יושבת ומקללת את מייסדי האוניברסיטה וצאצאיהם, קסם התעורר.

הוא עבר ליד המחשב ואמר בנונשלנטיות: "את יודעת שהיום ה-21 לחודש? המבחן שלך בכלל מחר."

 

נכתב על ידי דה-מונה , 21/2/2006 08:10   בקטגוריות מי צריך בכלל השכלה?!  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בהריון ב-26/2/2006 16:20



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדה-מונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דה-מונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)