לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"בלי לומר מילה..."


The more I see, The less I know

כינוי:  דה-מונה

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2007

איזה מזל שיש לי בלוג


 

ואני יכולה לבדוק כל מיני דברים שקרו בעבר.

 

פעם מזמן, באחד מרגעי הייאוש שהיו לי עם הקסם, הייתי אצל מכשפה אחת כדי לבדוק מה יהא עלינו. הגעתי מאוד סקפטית, אבל היא צדקה בדבר הראשון והקסם אכן חזר לחיקי האוהב אחרי כשלושה שבועות.

אם תבחנו היטב את התאריכים בעצמכם, תגלו שהיא שיחקה אותה בענק. האחיין החדש אכן הגיע, החתונה תהיה בדיוק שנתיים מהיום בו התחלתי לספור ואמא שלי ואחי מצליחים לא להרוג אחד את השניה, רוב הזמן. 

 

איזה באסה איתי, ואני כבר רציתי לשלוח אותה לכלבוטק. איך רק אני מצליחה להגיע למכשפה שהיא לא נוכלת?!

נכתב על ידי דה-מונה , 10/4/2007 00:08  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבלונת בבוסטון ב-29/8/2007 15:29



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדה-מונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דה-מונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)