לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל הצדדים של הירח


החיים הם כפכף

כינוי:  Pink Moon

בת: 38

ICQ: 164340196 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

אבודים


יושבת כאן, מחבקת תואר ראשון בהנדסה, מבוהלת ממנו כמו אמא טריה בת 16 (זהות האב לא ידועה).


היום עשיתי מבחן, שהוא שלב מתקדם בקבלה לעבודה (לא) נחשקת, במשרד (לא) נחשב, בבניין (לא) יוקרתי. ישבתי מול גיליון האקסל הזה, והרגשתי שעם קצת פחות איפוק - אני זורקת את המחשב מהחלון, הורגת עובר אורח ופוצעת קל עוד שניים.


הנה בעיה ששום פונקציה מורכבת לא תפתור: מה לעזאזל אני עושה כאן?


כבר כמה חודשים אני מתחממת על הקווים, מסתובבת כמו עיוורת ונלחמת שמישהו יואיל בטובו להעסיק מהנדסת טריה וחסרת ניסיון שהיא, למען האמת, גם בנאדם לא רע בכלל. מבלה שעות כל יום באולג'ובס, ג'ובנט וג'וב-אמ-אמו כדי לגלות שקשרים הם קורות החיים הטובים ביותר. מירוץ העכברים הזה פתאום נראה לי כמו מלכודת מתוחכמת, ואני רצה ישר לגיליוטינה.


קלאק!!!


 


אני לא רוצה לבחור בחיים. לא רוצה לבחור בעבודה. לא רוצה לבחור בפאקינג טלויזיה גדולה, מכונות כביסה ותוכניות טלויזיה שירסקו לי את הנפש.


אני בוחרת משהו אחר.


אבל מה?


 

נכתב על ידי Pink Moon , 21/2/2012 00:13  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPink Moon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Pink Moon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)