לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

silent~~warrior~~~


המסע שלי בחיים ולאחר החיים בוא לראת על מה נער מיתבגר יכול לעשות ולומר בעיקרון על:סקס.מיניות.מוות.אהבה.סמים אלכוהול.מוזיקה.התאבדות.וכו' וכו' בואו תיצטרפו למסע שלי

כינוי: 

בן: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

תשובות לשאלון השבועי


האם את מתגעגעת לתקופת הילדות שלך?
לפעמים כןן לג'ינסים הקרועים למרדנות לאלכוהול האין סופי בילבול מיני מטורףף לאורגיות הסקס החופשששש

האם יש חפץ שאת זוכרת/שמרת עוד מהילדות ומזכיר לך את התקופה?
אולי יש אבל הכול במוח המוח זה החפץ החשוב

האם יש לך איזשהי טראומת ילדות שהשאירה עלייך חותם עד היום?איזו?
עשיתי המון אבל המון טעיות בחיים שלי מלא טראומות טובות רעות אבל שום דבר לא גרם לי להיצטער


היית ילדה של ברביות ובובות או רובוטים וחיילים?
הייתי ילד לא של זה ולא של זה
של...הייתי ילד שמשק כול היום בחוץ חבורות חחח

היית רוצה לחזור לילדות ולהישאר צעירה לנצח?
לפעמים כן
אבל בכללי לא עד שעברתי ת'גיל הזה

יחסית לגילך את צעירה בנפש,בוגרת, או תואמת את גילך?
אני בוגר לגיל שלי זה גם מעיד על אחוז הגברים שאני יוצא איתו לא ילדים רק אנשים בוגרים וגדולים

האם יש לך "זכרון ראשון"?מה הוא?
לקחת את התיק בגיל 5 ולהגיד אני הולך לכיתה א'

נכתב על ידי , 4/2/2006 02:51  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,536
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לוידוי המלאך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על וידוי המלאך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)