לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

ויטנאם - ממבט ראשון


אבל, אני כבר לא כאן - אני בויטנאם. אחלה של מקום להיות בו ביום הכיפורים

 

הבשורה הטובה היא שיש פה אינטרנט. לפחות בהתחלה.

פה זה בהנוי, עיר הבירה של מה שהיה פעם ויטנאם הצפונית. קשה לקרוא למקום הזה עיר בירה. אבל אם זה מה שהמקומיים אומרים, מי אני שאתווכח על זה? ממבט ראשון זה נראה יוותר כמו כפר עירוני.. שדות של אורז בכל מקום. עוד לא הספקתי לצלם את זה. אין פה בעיה של מים. יש מים בכל מקום והרבה. אבל מים כמו שאתם יודעים מביאים יתושים, ויתושים זה כבר סיפור אחר.

במסגרת הזמן הרב שיש להעביר פה בהמתנות (לויזות, לטיסות, לנהג,וכו'), אחד הנוסעים אמר שהיתושים אוהבים רק סוג דם מסויים. לי יש O+ מעניין אם זה סוג הדם האהוב עליהם... 

הדבר הכי מדהים פה זה כמות הטוסטוסים שיש ברחוב. המפגש הראשון עם התופעה הזו משאיר אותך בהלם. אבל תכף מתברר שככה חיים פה. זה הזכיר לי מיד את סין של פעם עם האופניים. ממש אותה תופעה רק שכעת זה עם מנוע חשמלי.. כמות הטוסטוסים ברחובות היא בלתי ניתנת לתאור במילים. מאות. מה מאות, אלפים. עם רעשש הזמזמני שלהם אם אתה נוסע במכונית אתה ממש בבעיה. ממש קשה לנסוע. וזה מוליד בעיה חדשה של זיהום אוויר ולכן רוב האנשים נוסעים פה עם כיסוי על הפה ועל האף - כמו בחדר ניתוח (להבדיל..)

בקיצור, ממבט ראשון (וזו ממש כתיבה לא מעובדת...) אחרי כמה שעות כאן, יש לי תחושה של משהו כמו חזרה בזמן..(אם כי, במחשבה שניה, מי אמר שהזמן שלי הוא הזמן הנכון?)   

 

אני מקווה שתהיה לי האפשרות להביא לפה קצת תמונות, משהו שיתן תחושה מהחוייה שאני עוברת כאן 

אז גמר חתימה טובה לכולכם.

נכתב על ידי , 8/10/2008 02:07   בקטגוריות בוקר טוב ויטנאם  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המי ההיא ב-14/10/2008 14:35




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)