לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

ללמוד מהצלחות....


 

לפעמים אני נורא מאוכזבת מעצמי.

זה דרך כלל קורה לי בקטעים שבהם דברים קרו אחרת מכפי שתכננתי.

אז אני שואלת את עצמי איך זה קרה, איך זה שלא צפיתי את התוצאה הזו? איך יתכן שיש כזה פער בין מה שתכננתי למה שקרה בסוף בפועל?

הביקורת העצמית שלי עובדת שעות נוספות. ללא רחם.

 

לפעמים אני מאד מרוצה מעצמי

זה קורה לי כשדברים מתרחשים בדיוק כפי שתכננתי

אז אני שואלת את עצמי: מה בדיוק קרה שם? מה איפשר את זה? מה היה בתכנון שהיה כל כך מדוייק, כל כך טוב, כך שכמעט לא היה פער בין מה שתוכן למה שהתרחש בפועל?

התחושה הזו כל כך טובה שאני שוכחת שצריך לעשות מזה למידה, בשביל הפעם הבאה. בשביל שיהיה שוב מוצלח

 

שני המצבים האלה הם אני

האכזבה גורמת לי לנפילה. אני נורא מאוכזבת מעצמי.

כשאני מרוצה אני ב-high. מרוצה מעצמי מאד.

 

אני צריכה ללמוד את ההצלחות שלי טוב יותר – כדי לצמצם את האכזבות...

למידה מהצלחות....

 

 

נכתב על ידי , 1/11/2004 23:15   בקטגוריות יש לי צפורים בראש  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-15/11/2004 19:18




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)