לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

המשך הרפתקאותי בקורס הקלדה עיוורת


היום היתה לי הפתעה לא נעימה..עשיתי הפסקה של יום בהקלדה העיוורת, אחרי שהתוכנה סחטה לי את כל העצבים - ביקשתי לחזור ולתרגל שוב והופ... קבלתי הודעה שפג תוקפה של הסיסמא שלי. מובן שהתאכזבתי. ישר כתבתי לגיא, שאיך זה יכול להיות שהסיסמא מוגבלת בזמן. ואף אחד לא אמר לי דבר כזה, בטח הוא יענה לי מחר בבוקר. מרוב תסכול אני מדפיסה מתכונים ואת כל הניירות שעל השולחן... בציפיה שמחר יפתחו בפני דלתות התוכנה הזו בשנית... ואוכל להוציא את תסכולי על המקלדת... ולהתקדם מקצב של 8-12 מילים בדקה (נדמה לי שזה קצב של צב... לא?) לקצב של ארנבת מתחילה....לא. ארנבת זו לא בחירה טובה.. אני צריכה חיה אחרת יותר איטית. יש משהו כזה? אולי תרנגולת... זה נשמע לי יותר מוצלח אם כי בכל מקרה נדמה לי שהיא רצה יותר מהר מהקצב שבו אני מדפיסה ב-10 אצבעות כמובן...

עד כאן דיווח ב-2 אצבעות. אני חוזרת למתכונים.
קוצצים הצל ומאדים במעט מאוד שמן עד שקיפות. פורסים סלרי וקוצצים את העלים. חותכים קישואים לקוביות. מוסיפים לסיר ומאדים יחד תוך ערבוב מדי פעם עד להזהבה קלה.

אני כבר מכירה את המתכון הזה בעל פה אני אפילויודעת להדפיס בעיוור את השם של הדיאטנית שחישבה את הקלוריות שלו...

וכבר שמעתי היום דברי ביקורת שהתרגול הזה חירפן אותי לגמרי. יכול להיות, אבל מצד שני מה יש אם כל אלה שמסביב היו נותנים לי כמה ימים בשקט שאוכל להתמסר ללמידה הזו? בטוח לא היה קורה להם כלום, אבל אני פתאום לומדת שזה שאני סוגרת את המדפים של ההקשבה שלי, מתמרכזת לי בענייני ומתנתקת מן הסביבה, אצל אחרים זה עושה תגובת הפוך על הפוך. אולי זה מעלה למעלה את כל הבלתי צפויים האלה, כל החרדות למיניהן... איך בדיוק ברגע שאני באמצע השורה של שז-קש דס-קש, פתאום יש לכולם צרכים. להוא נגמר הזובירקס, וזה בדיוק רעב, וצלצול הטלפון "אמרתי להגיד שאני לא פנויה לדבר כעת, בסדר?" וכולם צריכים להתייעץ איתי. למה דווקא עכשיו? מה יש להם שהם לא יכלים לדחות לאחר כך את זה? למה בדיוק כשאני בהכי ריכוז זה הזמן להתייעץ על אם צריך את הגנן בחורף או אפשר לוותר עליו

מוסיפים את שאר החומרים לסיר ומביאם לרתיחה. מבשלים על אש קטנה במשך 20 דקות.

טיפ: אפשר להשתמש בגרגרי חומוס קפואים או מקופסת שימורים.
נכתב על ידי , 7/12/2008 23:33   בקטגוריות שחרור קיטור, יש לי צפורים בראש  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כאן מעיין ב-15/12/2008 22:01




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)