לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

עוד ארבע שעות...


כשהתחלתי לכתוב היה אתמול וכעת כבר יום חדש.

עוד כמה שעות אני כבר צריכה לקום. לקראת קטע 10, מצומת גזית בואכה הר תבור טיפוס עד למעלה וירידה מהצד השני, להר דבורה עד לעיר נצרת.

 

אחרי הקטע התשיעי קרו מספר דברים חשובים.

חלק מחברי לקבוצה ידעו שאני כותבת על השביל. תמי עלתה על זה ראשונה. יריב טען שהוא 'עשה לי את כל הפוסט'. כשהלכנו בדרך הוא כבר הציע לי על מה לכתוב. האחרים התעניינו וביקשו לדעת איפה זה על מנת לקרוא. בשבילי זה לא משהו פשוט. ההחלטה אם לתת את כתובת הבלוג שלי למקורבים היתה תמיד מבוקרת. פעם חשבתי שזה מגן עלי. היה לי קושי מן החשיפה. היום אני במקום אחר. שלחתי לכולכם את כתובת הבלוג. התגובות הגיעו כמעט מיד וחיזקו בתוכי את התחושה שזו היתה החלטה טובה.

למחרת פגשתי את יריב בבריכה. 'על בגד ים' הוא התלונן שאני עושה לו תדמית של שוביניסט. 'זה היה ציטוט של דברים שאמרת' החזרתי לו. 'נכון', הוא אמר 'אבל אמרתי עוד דברים, למה בחרת דווקא את זה?' לכי תסבירי לו.. בכל זאת אני חושבת שזה מצא חן בעיניו, ושהוא נהנה מתשומת הלב הזו.

 

יומיים אחרי זה הגיעה מייל מאיתן, שכל רעיון ההליכה בשביל נולד במוחו הקודח.

"שלום לכולם" הוא כתב "לאחר שהחבורה התגבשה, ולכבוד ט"ו בשבט, ולציון יובל  10 ! אני מציע שנרכוש חולצות, שנלבש בימי ההליכה בשביל. במידה וזה מקובל עליכם , אשרו."

המייל הוצף בפרץ של תגובות.
היו מי שהתלהבו, חומי הגדיל לעשות והציע לרשום על החולצות: "מה עשית בשביל ישראל ?!"

תמי אמרה שקצת קשה לה עם תחושה של "טור אחיד וזהה". "הרעיון נחמד במשמעות שהנה קורה משהו שהוא טוב לנו ויש בו הרבה מעבר להליכה נטו. אבל אני מעדיפה את הצבעוניות שנוצרת מהביחד שלנו"

אורן ודפי היו חלוקים ביניהם. אורן אמר שחשובה לו האינדיבידואליות והשונות. דפי חשבה שזה רעיון נחמד. הפשרה היתה כיתוב אחיד על רקע צבעוני שונה וכך, תהיה לנו גם חולצה עם סיסמת שביל וגם צבעוניות ואינדיבידואליות מסוימת.

אברום כתב שכל רעיון שמירת האינדיבידואליות וכד' נראה לו מוקצן... "נראה לכם שפתאום נהיה כמו חברי אגד באחד במאי של פעם, גם אם נתאמץ?עם פרצופים כמו שלנו נראה לכם שחולצה אחידה / כיתוב אחיד ישנה אותנו? מצד שני זה נותן בהחלט איזו ניצוץ שובב, עם 'גאוות יחידה' ומשיכת תשומת לב... ובכלל נהיה מעשיים ונזכור שמה שלא עשינו עם האינדיבידואליות שלנו בעידן האחרון, לא נשנה עכשיו עם או בלי חולצה....

הסכמה על החולצות עוד לא נפלה סופית, אבלהיה מעניין לראות את הדיאלוג שהתפתח בעקבות ההצעה. בטח נדבר על זה בקפה של הבוקר.

ובינתיים, שמעה של קבוצת מהלכי השביל שלנו נישאה למרחוק, ולמרות שהשביל לא הולך ונעשה קל, יש בקשות שלמצטרפים חדשים.

תמי אמרה שאולי המסע שלנו יהפוך להיות דומה במשהו לזה שעשה פורסט גמפ אשר גמע את חלקי יבשת אמריקה בתחילה לבד וסיים עם נחיל גדול של אוהדים".

וגם אני סקרנית לדעת איך תראה הקבוצה הזו בסיומה של ההרפתקאה המיוחדת הזו.

 

היום אנחנו מציינים את הקטע העשירי בשביל, בחגיגת ט"ו בשבט בטבע.

אחרי הגשם שירד השבוע, אני כבר מצפה לפריחה המטורפת שנפגוש בצידי הדרכים.

נראה לי שכדאי שאלך לישון קצת. עוד פחות מחמש שעות לאיסוף. 

 

נכתב על ידי , 13/2/2009 00:25   בקטגוריות עושה את השביל  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-20/2/2009 13:14




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)