לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

אחד שקורא לעצמו יועץ..


לפני שבועיים צלצל אלי איזה יועץ שאני מכירה וביקש להיפגש איתי לשיחה על אחד מבתי הספר שאני עושה שם תהליך התערבות. בטלפון אי אפשר היה לראות את הרמת הגבות שלי, אבל אני מניחה שאפשר היה לשמוע את זה בקולי. 'מה לך ולמקום ההוא?' הסתבר לי שוועד ההורים שכר אותו לתת להם חוות דעת של מומחה בנושא פיצול בית הספר התיכון, לשני בתי ספר.. אני אישית אף פעם לא החשבתי אותו בתור מומחה, אבל אף אחד לא שאל אותי..

השמועה על הרצון לפיצול בית הספר מסתובבת כבר כמה חודשים באוויר של המקום ההוא. מתלוות אליה ידיעות על פעולות נוספות שהם עושים, למשל החתמת עצומות, פגישות עם כל מיני אנשים שיש להם ושאין להם קשר לחינוך, כתיבת מכתבים בתפוצת נאט"ו לכל העולם ואישתו, בקשה לקבל דיווחים ודוחות ממנהל ביה"ס וצוותו בנושאים שאינם שייכים לתחומי פעילותם. בקיצור, כל האמצעים כשרים.

התברר לי שאני האחרונה בסדרת פגישות שכבר עשה ושהוא עומד לפני כתיבת הדוח. הוא ביקר בישוב, נפגש עם גורמים שונים, עם מנהל בית הספר. אמרתי שאישית אני לא תומכת ברעיון הזה. לא חשבתי שהפיצול המוצע לא יפתור את הבעיות שהועלו ע"י ההורים. וגם הצבעתי על כל מיני תופעות לוואי שאף אחד לא חשב עליהן, ושעם כל הכבוד לוועד ההורים, הדרך לשפר דברים היא ע"י התגייסות משותפת ושיתוף פעולה ולא ע"י פתרונות של זבנג וגמרנו. הצעתי לו לבדוק את המניעים הסמויים מאחורי הרצון הזה.

בהעתק הדו"ח שכתב ושלח לי היו הרבה גיבובי מילים. עם חלק מהדברים הסכמתי. בנושא הפיצול הוא היה רחוק מלהיות חד משמעי והציע דרכים אחרות להתמודד עם המצב שעליו התלוננו ההורים, בדיוק אותם צעדים שספרתי לו שאנחנו עושים בפועל.

אחרי שבועיים וקצת, אני מקבלת מכתב מוועד ההורים שנפתח בציטוט: הגב' .. בפגישתה עם מר.. יועץ למערכות חינוך, אשר בקש ועד ההורים את חוות דעתו המקצועית...., טענה כי .... ואני קוראת משפטים שוועד ההורים טוען שאני אמרתי, ומאשים אותי בחוסר ניקיון כפיים ובדעות קדומות כלפי מערכת החינוך ביישוב..  שפשפתי את עיני שוב ושוב להבין אם אני הוא היינו באותה פגישה.

ואחרי זה אמרתי לעצמי: מה זה אוסף השטויות האלה שלדבריהם אני אמרתי. פניתי אליו עם הציטוטים ובקשתי ממנו הבהרות על הדברים שהם כתבו שהוא אמר להם, וכמה מפתיע היה לשמוע אותו אומר ש"הדברים הוצאו מהקשרם". ואני אמרתי שאין דבר כזה הוצאו מהקשרם, מפני שאין סיכוי שהייתי אומרת משפטים כמו אלה המיוחסים לי, וכל מה שנכתב שם – אין לו קשר אלי, ובאותה נשימה תבעתי ממנו לדבר עם וועד ההורים וגם להוציא מכתב שמכחיש שכל מה שהם אומרים שהוא אמר להם שאני אמרתי – לא נאמר. תוך יום קבלתי  מכתב עם הכחשה גורפת.

ראבק, מה זה צריך להיות. את יושבת עם בנאדם לשיחה אוף דה-רקורד, אף אחד לא רושם כלום. אחרי הפגישה הוא עושה לעצמו תסריט של השיחה ומייחס לי דברים שלא אמרתי ונותן להם פומבי. ולכי תוכיחי שאין לך אחות.

במקרה שלי זה קצת קשה כי דווקא יש לי אחות. אני שוקלת כעת את צעדי.

נכתב על ידי , 8/3/2009 15:49   בקטגוריות למה לא?, עבודה  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בַּיִם ב-20/3/2009 10:17




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)