לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

זוטות של שבת


הייתי צריכה לעשות טסט לאוטו. עד מחר. נזכרתי בזה אתמול.

הלכתי לשלם את אגרת הרישיון וכבר שמתי פעמי לנסוע למכון הרישוי.

לפני הנסיעה בדקתי אם יש בידי את כל המסמכים הדרושים. להפתעתי גיליתי שחלק לא נמצא.

התחלתי לחפש. הפכתי כל פינה אפשרית. ניסיון לשחזר את הפעולות האחרונות. כלום: "מה לעזאזל עשיתי עם הרישיונות?"

חיפושים בכל מקום אפשרי. כמובן שלא מצאתי

בדרך מצאתי כל מיני מציאות שבכלל לא ידעתי שהלכו לאיבוד. היה נחמד להיפגש שוב...

והיכן הניירות נמצאו בסוף? במקום הכי טבעי – באוטו. מסתתרים מתחת לאיזה CD נהדר, של ארקדי דוכין

סוף טוב הכל טוב. הספקתי לעשות טסט בזמן. הטסט עבר בשלום והניירות  שבו למקומם, עד לשנה הבאה או עד לביקורת הבאה של המשטרה, או עד האיבוד הבא.

זה ממש לא מתאים לי הבלבול הזה. בדרך כלל אני לא כזו.

אכן הייתי מאד מבולבלת

___________________________________________________________________

במכון הכושר שבו אני מתעמלת בקביעות יש בכל שנה תחרות על אחד המכשירים.

בשנה שעברה התחרות היתה על מכשיר החתירה

אני זכיתי במקום השלישי – לקבוצת הגיל שלי.

השנה התחרות היא על מכשיר אחר – ה-cross trainer, מכשיר שדומה קצת לסקי מסוג cross country.

עלי להגן על התואר שלי מהשנה שעברה, לא?.

זה אומר שאני נכנסת לתכנית אימונים רצינית....

___________________________________________________________________

לפעמים נורא בא לי לבכות

בכי זה טוב. כי הוא עוזר להוציא החוצה קצת מן המועקות.

מצד שני, מה זה פותר? כלום.

מה עושים?

בוכים לסירוגין.

קצת כן וקצת לא

קצת נשמע מגוחך, לא?

 

נכתב על ידי , 20/11/2004 21:20   בקטגוריות יש לי צפורים בראש  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-25/11/2004 01:43




104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)